סכסוך בין נהגים בכביש ואיום על נהג שהיה עם בני משפחתו וילדיו הקטינים הסתיים השבוע בענישה טיפולית והשתתפות של הנאשם (49), תושב קרית ביאליק בקבוצה של שליטה בכעסים.
1 צפייה בגלריה
פריצה לרכב. צילום: פרטי
פריצה לרכב. צילום: פרטי
פריצה לרכב. צילום: פרטי
מכתב האישום עולה כי ב-23.10.17 בשעה שמונה בבוקר, ברחוב התל בקרית ביאליק, הנאשם לא נתן זכות קדימה במעגל תנועה והנהג שנלקחה ממנו זכות הקדימה, צפצף לו.
הנאשם אשר התעצבן מכך, עצר את רכבו באמצע מעגל התנועה תוך שהוא חוסם את שאר כלי הרכב, ירד מרכבו, ניגש אל רכבו של הנהג שצפצף לו וחבט במכת אגרוף חזקה בשמשה הקדמית של הרכב, כך שזאת התנפצה.
ברכב ישבו גם אשתו של הנהג וילדיו הקטינים. הנאשם ניסה לפתוח את דלתות הרכב בכוח, אבל לא הצליח שכן אשתו של הנהג הספיקה לנעול אותם.
הוא קרא לנהג לצאת החוצה כדי שיוכל לפגוע בו והילדים שהיו ברכב החלו לבכות מבהלה. הנאשם הורשע בעבירות איומים, היזק לרכוש ועבירות תנועה.
במסגרת עסקת טיעון הוא הודה במיוחס לו, והתובע עו"ד לירן אוחיון ביקש לגזור עליו שישה חודשי עבודות שירות, בעוד שהסניגור, עו"ד יובל קוגן מהסניגוריה הציבורית, ביקש מבית המשפט לאפשר למרשו להשתקם ולהסתפק בעונש של מאסר על תנאי, למרות שלחובתו תשע הרשעות קודמות בעבירות אלימות, איומים ורכוש.
שופטת בית משפט השלום בקריות, איילת השחר ביטון פרלה, מצאה לאפשר לנאשם למצות דרך טיפולית בה החל ועל פי שרות המבחן הוא פועל לשינוי והסדרת חייו גם בפן התעסוקתי וקיים סיכוי שהנאשם ישתקם. על הנאשם נגזר חודש מאסר על תנאי למשך שנתיים ו-100 שעות שרות לתועלת הציבור.