אבל כבד בקרית ים: סרגיי צ'בוטרב, שנהג בשבת ברכב הפרטי שהיה מעורב בתאונה בכביש 6, איבד אמש גם את התינוק לו הוא ואשתו אירנה דודינסקי כל כך ציפו.
התאונה אירעה ביום שבת, כאשר בני המשפחה חזרו מגן החיות בירושלים. יום הכיף המשפחתי הסתיים באסון נורא. האם, שהייתה בשבוע ה-32 להיריונה, נהרגה בתאונה יחד עם בתה ענת רוזנברג (12).
2 צפייה בגלריה
פינת הנצחה לאירנה דודינסקי ובתה ענת רוזנברג ז"ל
פינת הנצחה לאירנה דודינסקי ובתה ענת רוזנברג ז"ל
פינת הנצחה לאירנה דודינסקי ובתה ענת רוזנברג ז"ל
רכב מסחרי שעבר באותה שעה פגע בצד הימני של הרכב, בו ישבו דודינסקי ובתה רוזנברג, והן נהרגו מעוצמת המכה. דודינסקי, שהיתה בשבוע ה-32 להריונה, פונתה לבית החולים שיבא, והתינוק שלה יולד במצב אנוש ואושפז במחלקת טיפול נמרץ בפגייה.
ביום שני חלה החמרה במצבו, ואמש (שלישי) הוא נפטר. סרגיי נפצע בתאונה באורח קל, וגם אליסה בת ה-7, בתם של אירנה וסרגיי, שהיתה בעת התאונה ברכב, נפצעה באורח קל.
שעות ספורות לאחר התאונה, כאשר הגיעה הידיעה לבניין מגוריהם של בני המשפחה ברחוב שזר, סיפרה שכנתם, שירה זגורי: "אני בשוק. שמעתי על התאונה, אבל לא חשבתי לרגע שזה מהבניין שלנו. הם מתגוררים כאן שלוש שנים, משפחה שקטה ומנומסת".
אביה הביולוגי של ענת ז"ל, אלכסנדר רוזנברג, שמתגורר באילת, קיבל את הבשורה המרה והגיע לבית המשפחה. גם הוריה של דודינסקי, המתגוררים ברוסיה, הגיעו לארץ למחרת האסון.
אמש (שלישי), לאחר ההודעה על מות התינוק, אמר סרגיי כשהוא ממרר בבכי: "הכרתי את אירנה בארץ, ואנחנו ביחד שמונה שנים. נסענו לגן החיות בירושלים, רצינו להיות ביחד כל המשפחה, כי אנחנו לא כל כך הרבה ביחד בגלל העבודה שלנו. היתה לי אשה ומשפחה הכי טובה בעולם".
כשנשאל איך הוא רוצה שיזכרו את אשתו ואת בתו החורגת, השיב: "הכי טובות בעולם".
פאבל, אביו של סרגיי: "הם אהבנו אחד את השני. הם היו כמו אדם אחד. בשבילנו זה צער גדול שאיבדנו את אירצ'קה, ענתיקה והתינוק. אנחנו דואגים מאוד לעתיד לבוא".
בבית בקרית ים אבל כבד, ועשרות אנשים באו לנחם. אליסה בת ה-7, שאף היא היתה בתאונה ונפצעה באורח קל, שיחקה בחדרה.
2 צפייה בגלריה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
סניגוריו של סרגיי אשר נהג ברכב, עו"ד רענן שמואלי ועו"ד אילנה בן חיים, מסרו: "מדובר במקרה מצער, אשר בו איבד מרשנו אנשים יקרים לליבו. מרשנו מסר את גרסתו למשטרת ישראל, אשר עושה את עבודתה נאמנה".