מקסים טל, החשוד ברצח אשתו, מריה ז"ל (30), לפני שבוע וחצי, הובא הבוקר (שלישי) לדיון בבית משפט השלום בקריות. מעצרו הוארך בשישה ימים נוספים עד ליום שני.
1 צפייה בגלריה
מריה טל. צילום: מתוך הפייסבוק
מריה טל. צילום: מתוך הפייסבוק
מריה טל. צילום: מתוך הפייסבוק
למיינט קריות נודע, כי ככל הנראה שלושה חודשים לפני מותה של מריה, הבעל, מקסים טל, רכש לאשתו ביטוח חיים בסך מיליון שקל למוות מכל הסוגים, כולל התאבדות.
משפחתה של הנרצחת מבקשת לקבל משמורת על בנותיהם של השניים, בקשתם טרם נענתה.
מחוץ לאולם הדיונים ישבו הבוקר (שלישי) בני משפחתו של החשוד ובני משפחת המנוחה, והמתח ביניהם רב. חוות הדעת הפתולוגית עדיין לא הגיעה.
אמו של מקסים טל, ילנה טל, טענה בטרם החל הדיון כי מריה ז"ל הייתה אלימה כלפי בנה באירוע קודם, במסגרתו נשבר אפו, והציגה תמונות המעידות לכאורה על חבלותיו.
"הבן שלי לא אשם בזה. עשו לו שם שחור. כל עם ישראל ידע את האמת", אמרה האם לעיתונאים.
בימים האחרונים אנחנו שומעים שהראיות נגד בנך החשוד ברצח אשתו מתחזקות.
"לאף אחד אין שום דבר. בואו נחכה".
איזו מערכת יחסים היתה בין בני הזוג?
"הוא לא היה אלים, הוא לא הרים עליה יד. היא היתה אלימה. היא תקפה אותו ושרטה אותו בצוואר.
"ביום שהיא נפטרה, מקסים התקשר אלי וצעק לי שלוש פעמים: 'אמא, מאשה התאבדה'. כשהגעתי לשם, אחרי עשר דקות, כבר לא נתנו לי להיכנס". אירנה ציינה כי נכדותיה נמצאות בחזקתה כעת, והן בסדר.
עורך הדין של משפחת המנוחה, אביעד חייט, הביע תרעומת על התנהלותם של בני משפחת טל, בטרם החל הדיון.
עו"ד חייט: "אני בא ושומע דברים שקשורים להתנהלות, לאופייה של משפחת המנוחה. אני מבקש להתעלם מכל הסיפורים ששמענו כאן. כל מי ששמע על האירוע לא מבין מה למריה וללשלוח יד בנפשה.
"אנחנו נמצה את ההליכים עד תום, אנחנו מבקשים לנתק את כל הריכולים הזולים ולהתעסק רק בראיות ובחשד עצמו".
אלכסיי, האח של הגדול מריה, התקשה למצוא את המילים בצאתו מבית המשפט: "היא היתה בלב של כולם. היא היתה אדם מיוחד ורצתה להתחיל מחדש".