פקידת בסניף בנק הפועלים בקריון מואשמת בגניבת כסף מלקוחות הבנק. השבוע החל משפטה אך היא לא הגיעה.
בדיון המשפטי ציין סניגורה, עו"ד תומר בן חמו מהסנגוריה הציבורית, כי בשעות הבוקר של אותו יום שלחה לו תיעוד רפואי כי אינה חשה בטוב והדיון בעניינה נדחה בחודש וחצי.
1 צפייה בגלריה
בנק הפועלים בקריון. צילום: נחום סגל
בנק הפועלים בקריון. צילום: נחום סגל
בנק הפועלים בקריון. צילום: נחום סגל
שבועיים לאחר מכן, כאשר ביקש הלקוח לסגור את חשבון הבנק שלו ולמשוך את ייתרת הכסף הוא גילה שהחשבון ריק. לאחר שהתברר ללקוח כי פקידת הבנק שמופקדת על חשבונו היא זו שגנבה לו את הכסף, הוא פנה אליה ולאחר כחודש היא החזירה לו את הכסף במזומן.
עוד נטען בכתב האישום כי בשנת 2014, פנתה הנאשמת ללקוח בבנק שהינו בעל עסק, סיפרה לו שיש לה בעיות כספיות וביקשה את הסכמתו לקחת מחשבון הבנק שלו הלוואה.
הנאשמת הבטיחה ללקוח כי היא תישא בכל ההחזרים והריביות הקשורים להלוואה והלקוח שסמך עליה מתוקף תפקידה כעובדת בנק, הסכים לבקשתה והפקידה לקחה מחשבונו הלוואה בסך 32 אלף שקל ומשכה לכיסה סכום של 30 אלף שקל מהסכום.
הפקידה ביקשה מהלקוח שלא יספר על כך לאף אחד מעובדי הבנק והדריכה אותו מה להגיד במידה ויפנו אליו מטעם הבנק בנוגע להלוואה.
מספר חודשים לאחר מכן, קיבל הלקוח פניה מנציגה מטעם הבנק בנוגע להחזר ההלוואה ובעקבות כך פנה לנאשמת וזאת טענה בפניו כי הכסף נמצא בידה ותוך ימים ספורים היא תחזיר את ההלוואה שנלקחה.
אולם הכסף לא היה בידה של הנאשמת ועל מנת לכסות את ההלוואה היא לקחה הלוואה נוספת מחשבונו של אותו לקוח בסך של 33 אלף שקל ועימה כיסתה את ההלוואה הראשונה.
לאחר מספר חודשים, בעקבות פנייה מטעם הבנק, גילה הלקוח כי הפקידה לקחה מחשבונו הלוואה נוספת ודיווח על כך לבנק.
הנאשמת שכאמור לא התייצבה לדיון עדיין לא ענתה על כתב האישום נגדה. סנגורה עו"ד בן חמו מסר: "מרשתי, ללא עבר פלילי וללא רבב בחייה, נקלעה לסיטואציה קשה בחייה, בנסיבות מורכבות מאוד.
"יש לנו טענות רבות נגד האישומים שהוגשו כנגדה וכל הטענות יטענו בבית המשפט. אנו סומכים על בית המשפט שידע לברור בין האמת לבין טענות מופרכות שאין להן כל יסוד".