תושב קרית ביאליק תקף את אשתו רק בשל החשד שעשתה לייקים בפייסבוק. התובע, עו"ד יוסי בן עזרא: "הנאשם הצר את צעדיה וחופשיות מעשיה של אשתו בדרך אלימה".
1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
במשפט שהתנהל נגדו בבית משפט השלום בקריות, הודה הבעל (38) כי ב-18.5.2018 בשעה שלוש בצהריים נכנס לביתו והחל לקלל את אשתו ואמר לה: "את דתייה מזויפת, למה עשית לייק בפייסבוק, למה נכנסת לפייסבוק".
כמו כן, במשך שש שעות התווכח הבעל עם אשתו ביחס לפרופיל שלה בדף הפייסבוק אותו פתחה, והטיח בה: "את אשת איש" ותקף אותה.
לאחר שהאשה אמרה לו כי היא עומדת להתעלף, אמר לה: "תראי מה את גורמת לי לעשות" ואיים עליה: "את תתני את הדין עד הבוקר אני אפגע בך".
בשלב מסוים, ניצלה האשה שעת כושר, ברחה אל דירת השכנים וביקשה להזמין משטרה.
הנאשם נעצר, ולאחר כמה ימים הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירה של תקיפת בת זוג הגורמת לחבלה ואיומים. סניגורו של הבעל, עו"ד שלומי בלומנפלד, הצליח להגיע לעסקת טיעון עם התביעה, על פיה לא ייגזר על מרשו מאסר בפועל אלא רק מאסר על תנאי ופיצוי כספי לאשה.
בדיון המשפטי שנערך לפני שבועיים ביקשו התובע והסניגור מבית המשפט לקבל את הסדר הטיעון. עו"ד בן עזרא ציין כי בתיק קיימים קשיים משפטיים והנאשם הביע חרטה על מעשיו ואמר: "טעיתי, עשיתי דברים שהם לא נכונים, אני מבקש סליחה ומחילה מאשתי, מבית המשפט וגם מהמשטרה. סליחה מכל הלב".
שופטת בית משפט השלום בקריות, אשר שמעה את הצדדים, קבעה כי תתן את גזר דינה השבוע, אך בדיון שהתקיים אתמול (ה') חיכתה הפתעה לכולם - הנאשם עזב את הארץ לחו"ל.
בפתח הדיון הודיע עו"ד בלומנפלד: "נודע לי מהנאשם כי הוא נסע לחו"ל לצרכי עבודה. מרשי הסביר לי שלא היתה לו ברירה, אלא לקבל הצעת עבודה זו מאחר שהגיע לפת לחם".
הוריו של הנאשם נכחו באולם והסניגור הוסיף וציין כי הנאשם הסמיך אותו לקבל את גזר דינו. התובע התנגד וביקש להוציא צו הבאה נגד הבעל. השופטת איילת השחר פרלה ביטון, נעתרה לבקשה וקבעה כי הבעל ייעצר עם נחיתתו בארץ.
יצוין, כי לאחר האירוע בני הזוג התגרשו.