דניאל לוזינסקי (22) מקרית ים, אשר הודעות בדבר העדרותו פורסמו מספר פעמים במהלך השבוע, אותר הבוקר (ה') כשהוא בריא ושלם.
1 צפייה בגלריה
דניאל לוזינסקי. צילום: משטרת ישראל
דניאל לוזינסקי. צילום: משטרת ישראל
דניאל לוזינסקי. צילום: משטרת ישראל
יחידת הכלבנים הצליחה לאתר אותו בנתניה הודות לשיחה של עוברת אורח, אשר הבחינה בו ודיווחה למשטרה.
מיכאל לוזינסקי, אחיו של דניאל: "ראיתי כרגע את אחי בתחנת המשטרה בנתניה. הוא בריא ושלם תודה לאל. הוא נמצא כעת בתחקור".
לוזינסקי נעדר מביתו מיום שבת לפנות בוקר (2.3.19). משטרת ישראל ומאות מתנדבים לקחו חלק במשימת החיפושים אחר הנעדר במשך כשבוע ולא נמצא קצה חוט בפרשה.
מפקד יחידת יחידת הכלבנים לישראל, המתמקצעת בחיפוש נעדרים, מייק בן יעקב, אמר הבוקר (ה'): "בזכות התקשורת והפצת התמונה קיבלנו ידיעה בשעה שתיים לפנות בוקר מאישה שראתה את דניאל והיא התעקשה שזה הוא.
"היא אמרה שהיא לא מצליחה להירדם כי היא יודעת שאמא שלו מחכה לו. עידכנו את המשפחה ובמהלך כל הלילה היינו איתם בקשר. הלכנו בעקבות המידע של אותה אישה וכך מצאנו אותו.
"בנושא של הנעדרים אנחנו ממש מרגישים את אחדות העם ואת הרצון של אדם לעזור לרעהו".
כזכור, בערך בשעה אחת בלילה יצא לוזינסקי מביתו ברחוב החבצלת בקרים ים, לא לפני שהדליק את דוד החשמל על מנת להתקלח והשאיר טלוויזיה דולקת בסלון.
קרובי משפחה וחברים התגודדו השבוע בחפ"ק שהוקם בחצר הבית בקרית ים, וככל שעברו השעות המתח עלה והתעלומה גברה: מצלמות הכניסה לבית שצונזרו ל-20 דקות לערך, העובדה שדניאל הדליק את הדוד כדי להיכנס להתקלח, הטלוויזיה שנותרה דולקת וחפציו האישיים שנותרו בבית, כולל הארנק והפלאפון שלו.
דוברות יחידת הכלבנים: "לאחר 6 ימי היעדרות - דניאל לוזינסקי אותר בריא ושלם בדקות האחרונות.
"יחידת הכלבנים לישראל רוצה להודות לכל המחפשים בפרט לכל מי שהפיץ את תמונתו של דניאל ברשת. מכאן רואים את גודל החשיבות להפיץ את תמונתו של הנעדר".