אתמול (רביעי) נמצאו גבר בן 76 ואישה בת 72 כשהם חבולים ונעולים בתוך חנות ברחוב החלוץ בחיפה. מותו של הגבר נקבע במקום, והאישה פונתה לבית החולים במצב בינוני.
2 צפייה בגלריה
צילום: איחוד הצלה כרמל
צילום: איחוד הצלה כרמל
צילום: איחוד הצלה כרמל
עוברי אורח, אשר נדהמו לראות את השניים כשהם מוטלים חבולים ומדממים על רצפת החנות, מיהרו לשבור את זגוגיות בית העסק ולנסות ולהגיש סיוע, כאשר בד בבד הם מזעיקים את השוטרים למקום.
ממד"א נמסר: "צוותי מד"א קבעו הלילה את מותו של גבר לאחר שנמצא במצב אנוש כשהוא מוטל פצוע ומדמם בחנות נעולה ברחוב החלוץ בחיפה. לצידו שכבה אשה פצועה באורח בינוני".
על פי המשטרה, הרקע לאירוע אינו פלילי, ומהחקירה עולה כי ככל הנראה תקרת החנות קרסה על הגבר והאשה.
2 צפייה בגלריה
צילום: איחוד הצלה כרמל
צילום: איחוד הצלה כרמל
צילום: איחוד הצלה כרמל
פראמדיק מד"א עופר ויניק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר ואישה שוכבים בתוך החנות. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאישה הייתה בהכרה מעורפלת.
"ערכנו בדיקות רפואיות ראשונית, הגבר היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה, אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. האישה שסבלה מחבלת ראש טופלה בשטח ופונתה במצב בינוני לבית החולים".
עדכון המשטרה הבוקר (ה'): "מניתוח הזירה ואיסוף הממצאים עד כה עולה כי ככל הנראה אין חשד לפלילים.
כאמור, אתמול (ד') סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 100 כי ברח’ החלוץ בחיפה נמצאו בתוך חנות, גבר ואישה חבולים וללא הכרה, כאשר מותו של הגבר שנמצא חבול בראשו (תושב הקריות בן 76) נקבע במקום ואילו האישה (תושבת חיפה בת 72) פונתה אל המרכז הרפואי רמב”ם באורח בינוני, עם חשד לחתכים בפלג גופה העליון.