לא כל כך נעים לראות גן מוצף, אבל זה בדיוק מה שקורה מתחילת החורף לילדי גן לילך בקרית חיים ולהוריהם. ההורים וחברות הצוות פונים לעירייה בבקשה שתטפל בעניין, אך דבר לא נעשה.
1 צפייה בגלריה
בגן לילך בקרית חיים. צילום: פרטי
בגן לילך בקרית חיים. צילום: פרטי
בגן לילך בקרית חיים. צילום: פרטי
לדברי ההורים, עד ששלוליות הענק מתייבשות, עוברים מספר ימים, במהלכם הילדים סובלים ממפגעים של ריח ויתושים, ולא יוצאים לשחק בחצר. "כנראה שלעירייה לא אכפת מהילדים שלנו", אמרו.
גן לילך הינו גן עירוני לגילאי טרום חובה וחובה בקרית חיים. "בחצר יש בור ספיגה, אולם הוא לא מסוגל לקלוט את כל המים, ונוצרת הצפה בחצר", סיפרה אחת האמהות.
"זה קורה כבר מתחילת החורף. בכל פעם שיורד גשם, הבור מתמלא ונקוות שלוליות ענק בחצר. לוקח מספר ימים עד שהשלוליות מתייבשות. בזמן הזה הילדים לא יכולים לשחק בחצר, או שהם נאלצים להצטופף בחלק קטן ממנה".
לדברי ההורים, הם פנו לעירייה מספר פעמים בנושא. "פנינו לעירייה וביקשנו לטפל בבעיה", אמרה אם אחרת. "הסבירו לנו שזה לא בור ביוב, אלא בור ספיגה, שככל הנראה לא מסוגל לקלוט את כל המים.
"בכל פעם אמרו לנו שזה יטופל, אבל לא עושים כלום. אנחנו יודעים שגם הגננת התלוננה, ודבר לא עזר. בנוסף, המים העומדים גורמים לריח רע, יתושים ומפגעים אחרים. זה מסוכן וגם עלול לגרום למחלות. זה מצב שהוא בלתי נסבל".