עיריית קרית אתא החלה בימים אלה בעבודות התשתית לבניית מבנה חדש לבית הספר נועם, במסגרת אישור של משרד החינוך לחיזוק מבני חינוך נגד רעידות אדמה. המבנה הקיים אינו מאפשר את חיזוקו ושיפוצו, ועל כן הוחלט על בניית מבנה חדש שיעמוד בתקנים.
נועם הוא בית ספר יסודי ממלכתי-דתי ותיק, אשר הוקם בשנת 1984, ולומדות בו כ-320 תלמידות.
1 צפייה בגלריה
בית הספר נעם המתוכנן. הדמיה באדיבות העירייה
בית הספר נעם המתוכנן. הדמיה באדיבות העירייה
בית הספר נעם המתוכנן. הדמיה באדיבות העירייה
בשלב הראשון ייבנה מגרש ספורט חדש, ועם סיום בנייתו תחל בניית המבנה העיקרי בשטח מגרש הספורט הישן. בשלב זה של הבנייה, התלמידים ימשיכו ללמוד במבנה הקיים, והוא צפוי להיהרס עם סיום בניית המבנה החדש. בשלב האחרון יתבצע פיתוח משלים של יתרת השטח.
במקביל, החלה העירייה בימים אלה את עבודות יציקת היסודות לבניית התשתית של שני גני ילדים חדשים בשכונת גבעת אלונים, במענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בשכונה. המבנה המתוכנן הינו דו כיתתי, בגודל 135 מ"ר כל אחד, וכל מבנה יהיה ערוך לקלוט 35 ילדים בכל גן.
הגנים כוללים מרחב מוגן ציבורי, חדרי פעילות, מטבחון, שירותים וחצר בגודל 350 מ"ר לכל גן עם מתקני שעשועים חדישים ואיכותיים, בהתאם לתקנות משרד החינוך. עלות הבנייה כ-3 מיליון שקל, והיא צפויה להסתיים לקראת שנת הלימודים הבאה.
ראש העיר, יעקב פרץ: "העירייה תמשיך להציב בראש סולם העדיפויות את ההשקעה במערך החינוך, כדי שתושבי העיר, ילדיה ותלמידיה ימשיכו ליהנות ממערכת חינוך איכותית".