אווירה קשה הבוקר (שלישי) בבית משפחת לוזינסקי בקרית ים, שבנם דניאל בן ה-22 נעדר זה היום הרביעי, ועדיין אין קצה חוט בפרשה.
קרובי משפחה וחברים מתגודדים בחצר הבית, וככל שעוברות השעות המתח עולה והתעלומה גוברת: מצלמות הכניסה לבית שצונזרו ל-20 דקות לערך, העובדה שדניאל הדליק את הדוד כדי להיכנס להתקלח, הטלוויזיה שנותרה דולקת וחפציו האישיים שנותרו בבית, כולל הארנק והפלאפון שלו.
בני המשפחה מספרים על אדם אינטליגנטי, מוזיקאי מחונן, שלמד הנדסת תוכנה, אהב את החיים ורצה להפוך את העולם למקום טוב יותר.
גם מפקד יחידת היכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל), המתמקצעת בחיפוש נעדרים, מייק בן יעקב מעיד כי המקרה של לוזינסקי אינו מקרה קלאסי של היעדרות ומביע דאגה במיוחד בשל העובדה כי הם לא מקבלים טלפונים מאנשים שראו את דניאל.
בן יעקב: "אנחנו מאוד מודאגים. בדרך כלל כשיש כזאת הפצה רחבה, אנחנו מקבלים עשרות טלפונים. במקרה הזה אף אחד לא ראה אותו יוצא והדבר מאוד מוזר, כאילו מישהו חטף אותו מחוץ לבית, ולכן לא ראו אותו מסתובב".
בלילה שבין שישי לשבת, בשעה 10;01, חזר דניאל לביתו ברחוב החבצלת בקרית ים והחנה את רכבו בפתח הבית, סמוך לשער הגדול האפור שבכניסה.
מצלמות האבטחה שממוקמות בכניסה לביתו קלטו אותו בעדשה שהוא מגיע ומחנה את הרכב, אך דקה לאחר מכן, משעה 11;1 המצלמות הוחשכו וחזרו לצלם ב-27;1, אז כבר לא רואים את דניאל ולא ברור מה עלה בגורלו בדקות הקריטיות הנ"ל שבין השעה 11;1 לשעה 27;1.
מהנתונים בשטח למדו בני המשפחה כי דניאל נכנס הביתה, הדליק את הדוד החשמל ואת הטלוויזיה. גם הפלאפון שלו, הארנק וחפציו האישיים נמצאו בבית, כך שברור לכולם שהוא נכנס לבית, אבל ככל הנראה יצא ומאז נעלמו עקבותיו.
2 צפייה בגלריה
דניאל לוזינסקי. צילום: נחום סגל
דניאל לוזינסקי. צילום: נחום סגל
דניאל לוזינסקי. צילום: נחום סגל
אמו ממררת בבכי ומתקשה להאמין שבנה נעלם ככה פתאום ללא כל סיבה. אחיו, מיכאל, יושב בחפ"ק עם אנשי היכ"ל ודרוך אחרי החיפושים.
מאי כהן, 20, חברתו של דניאל בשלוש שנים האחרונות: "אני מבקשת שכל מי שיש לו פיסת מידע על דניאל שידווח על כך בדחיפות.
"אני לא מצליחה להבין מה קרה לו ואין לי מושג למה הוא נעלם ואיך, אני ממש מודאגת לשלומו. דניאל אדם אינטילגנטי מאוד, שאהב ללמוד דברים חדשים, לטייל, אהב מסעדות ומוזיקה. הוא כתב שירים והלחין מנגינות, ניגן על פסנתר, גיטרה, אקורדיון ומלודיקה.
"הוא למד באורט בראודה הנדסת תוכנה וכל הזמן דיבר על זה שהוא רוצה להפוך את העולם למקום טוב יותר וחשב על דרכים ואפשרויות לעשות זאת".
2 צפייה בגלריה
דניאל לוזינסקי. צילום: נחום סגל
דניאל לוזינסקי. צילום: נחום סגל
דניאל לוזינסקי. צילום: נחום סגל
כמו כן גיסתו של דניאל, שירה לוזינסקי, פנתה אף היא לציבור בבקשה לעזרה וכן בפנייה מרגשת לדניאל: אמא שלך מאוד מודאגת, אז
לפני שעה קלה פתחו בני המשפחה דף פייסבוק "מחפשים את הנעדר דניאל לוזינסקי", בו כתבו חברים: "דני מחכים לך בבית".
מעיריית קרית ים נמסר: "העירייה מצטרפת לחיפושים ובמקשת מכולכם להצטרף ולסייע באיתור הנעדר דניאל לוזינסקי".