למעלה מ-100 תושבים חתמו עד כה על עצומה הקוראת לעיריית קרית אתא לפעול לפתיחת בריכה עירונית בעיר. זאת, לאחר סגירת הבריכה העירונית שפעלה בעיר משך שנים ארוכות.
בעצומה, שעלתה לאתר עצומה, נכתב: "למעלה משנתיים אין בעיר שירות בסיסי לעונת הקיץ של בריכה עירונית במחיר שפוי. כיום יש בלעדיות לבריכת הקאנטרי בקרית בנימין, וכל אזרח שרוצה בשימוש חד פעמי ללא מנוי נאלץ לשלם מחיר מופקע. לא עוזרות פניות מהתושבים, בכל פעם (מתקבל) התירוץ שהוכח כשקרי של המקום בשיפוץ.
"האזרחים נשארים לקוחות שבויים של מקום פרטי, ושירות בסיסי לימי הקיץ הופך בילוי לעשירים בלבד". עוד נכתב: "בתור אזרחי העיר שמשלמים מיסים, אנו מבקשים להשמיש את הבריכה לכלל האזרחים ולהגדיל ואף להקים אחת נוספת וגדולה, שתוכל לתת שירות לכלל האזרחים בעיר".
מעיריית קרית אתא נמסר: "בריכת הרקפות פעלה שנים רבות, גם כאשר מספר המבקרים לא הצדיק זאת מההיבט הכלכלי. לפני כשנה, במהלך ביקורת, התגלה כי נפער סדק בדפנות הבריכה, שלא מאפשר את הפעלתה. בקרית אתא פועל קאנטרי אביבים, המאפשר כניסה לתושבי העיר באופן חד פעמי. העירייה בוחנת את מכלול האפשרויות, בהן תיקון הבריכה או בניית בריכה חדשה. במקביל, תיעשה פנייה לבחינת אפשרות הוזלת הכניסה לקאנטרי לתושבי העיר".