הנער מקרית אתא, שנפגע בראשו לאחר שנפל בעת משחק 'פארקור', שוחרר מבית החולים רמב"ם לביתו בעקבות שיפור במצבו הבריאותי. הנער, בן 13, טיפס במוצאי יום כיפורים על גג מבנה לאחסון ברזלים של עיריית קרית אתא ברחוב עוזיאל, כשלפתע הגג העשוי אזבסט קרס, והוא צנח מגובה של כחמישה מטרים.
הנער נפגע בראשו ובשאר חלקי גופו והובהל למחלקת טיפול נמרץ ילדים במצב בינוני עד קשה, כשהוא סובל מחבלת ראש וחבלות נוספות בכל חלקי גופו, שם שהה ללא הכרה במשך כמה ימים. הוא נותח פעמיים כדי לנקז דם שהצטבר בראשו, וכמה ימים לאחר מכן חל שיפור הדרגתי במצבו, עד שהוא חזר להכרה מלאה.
"הרופאים אומרים שהוא יהיה בסדר", אמרה ביום שני בשמחה אמו של הנער. "הוא עדיין לא הולך לבית ספר כי אני עוד קצת פוחדת עליו וגם יש לו עדיין בחילות. אז בינתיים הוא איתי בבית. במחשב זה נראה מאוד יפה שהילדים קופצים בין הגגות, והבן שלי והחברים שלו כל הזמן היו צופים בסרטונים האלה ביו-טיוב, אבל זה מאוד מסוכן. עכשיו הוא בטח לא יעשה את זה שוב".
האם הוסיפה כי "השטח של מחסן העירייה פתוח ובלי שומר, וילדים ממשיכים להגיע לשם כל יום אחרי בית ספר כדי לשחק פארקור. המשחק הזה נהיה אופנתי בכל העולם, ילדים מתים עליו".
בצורתו הבסיסית פארקור הוא אמנות רחוב שבה המשתתפים משתמשים בחפצים מסביבתם העירונית – פחים, גדרות, מתקני משחקים, חלונות וגגות בניינים וכו', כדי ליצור דרכים מעניינות וחדשניות לנוע בתוך העיר: פארקור כולל הליכה על קירות, ריצה, קפיצה מחלונות, טיפוס וקפיצה בין גגות בניינים סמוכים, במטרה להתגבר על מכשולים אלה בצורה הזורמת והשוטפת ביותר, וללא חבלי בטיחות או ציוד הגנה. לכשעצמו, פארקור הוא פעילות מסוכנת, וכשהיא נעשית ללא הדרכה נכונה או דרך פעולה מתוכננת – הסיכון גדול שבעתיים.
מפקד תחנת זבולון, סנ"צ בני אבליה, סיפר: "חבריו הנער אמרו בתחילה לשוטרי יחידת הנוער של משטרת זבולון כי הוא נפל מהגג תוך כדי ניסיון פריצה, אבל זה לא היה נראה לנו כל כך. אחרי זה התברר שזה משחק קפיצה בין גגות".