שש שנות מאסר נגזרו על תושב קרית מוצקין שחטף מלצר ואילץ אותו לשלם לו 20 אלף שקל. חברו מקרית חיים נשלח לחמש שנות מאסר.
מכתב האישום עולה כי אנדריי פוטורוצין (30) ואלכסיי בליאכמן (33) הגיעו למסעדה בחיפה בה עבד המלצר וקראו לו לצאת החוצה. השניים נסעו עימו לקריות. ברכב אמרו לו כי הם קנו את החוב שלו בסך 5,000 שקל מבעל עסק, שם נהג לקנות דברי מזון, וכעת הוא חייב להם 20 אלף שקל.
המלצר הסביר לשניים כי כבר שילם את החוב, אך הנאשמים אמרו כי הסכום הנדרש ממנו הוא בגין ההוצאות שנגרמו להם כשחיפשו אותו.
במהלך הנסיעה הכה פוטורוצין את המלצר בפניו. הנאשמים הביאו את המלצר לפאב בקריות, איפשרו לו לשטוף את פניו מהדם וכלאו אותו במקלט. משהושאר לבדו, ניצל המלצר את ההזדמנות והתקשר לבת זוגו מהטלפון הנייד שהחביא ומסר לה כי הוא נמצא במקלט.
לאחר שגילו כי החביא את הפלאפון הורו לו הנאשמים להתקשר לבת זוגו ולמסור לה שלא תדאג כי הוא לא יחזור הביתה באותו הלילה. לאחר מכן הם נעלו שוב את המקלט.
בשעות הבוקר הובא לבנק הפועלים בחיפה וביקש הלוואה על סך 20 אלף שקל. בשלב זה נעצרו הנאשמים על ידי משטרת ישראל שהוזמנה על ידי בת הזוג.
במהלך המשפט התעניינה התובעת עו"ד עילית אפשטיין כיצד חוב של 5,000 שקל ששולם תפח לחוב של 20 אלף שקל, על כך השיב פוטורוצין: "כי בזבזנו הרבה דלק ושיחות טלפון וזמן עבודה על החיפוש שלו ונסיעות במוניות".
הנאשמים טענו כי המלצר הצטרף לרכבם ולאחר מכן שהה עימם בפאב בהסכמה. כמו כן, הגיע לבנק לשלם להם את חובו מתוך רצון שלו. שופט בית משפט המחוזי, עודד גרשון, לא קיבל טענה זו וציין: "אני נותן אמון מלא בעדותו של המתלונן".
סנגוריתו של בליאכמן, עו"ד תמי אולמן, הצליחה לשכנע את בית המשפט להפחית שנה מאסר ממרשה בשל עברו הנקי.