קונדיטוריה שני: המפונפנות הזולות

גם פה יש קולקציה של דמויות בצקיות. מצד אחד הבוגרת וה'כבדה': דארק טראפל - מילוי קרם שוקולד מריר 70%, סוכריות קופצות, ציפוי גאנש שוקולד וטראפלס שוקולד בלגי מטומפרר שמחירה 14 שקל. קינד, קנדי לנד, פופקורן מקורמל וילדודס - במילוי שוקולד חלב וציפוי סוכריות צבעוניות (11 שקלים).
מחיר: 14-11 שקל.
5 צפייה בגלריה
סופגניות 2021
סופגניות 2021
שני. פופקורן מקורמל
(צילום: פרטי)

ביגה: בריאה ונטולת גלוטן

מסתבר שסופגנייה לא חייבת להיות עשויה מקמח לבן ו'כבד'. רשת קפה ביגה משיקה קולקציה רחבה של סופגניות ללא גלוטן עם מילויים כמו פירות יער, קרם קפה, קרם פיסטוק, ריבת חלב ובמילוי קלאסי של ריבת תות. על חלק מהן יש תוספת של מקרון, עוגייה חביבה ללא גלוטן. מיועד לשוחרי הבריאות, חובבי מזון ללא גלוטן או לסובלים ממחלת הצליאק.
מחיר: סופגנייה במילוי ריבה 8 שקלים, במילוי ריבת חלב 9 שקלים, סופגניות במילויים מיוחדים 12 שקלים.

מיסטר דונאטס: טבעוני ורזה יחסית

למרות שדונאטס הכי מתחבר לנו לאמריקה עם אוכל נוטף שומן, קלוריות וגדול מהחיים, הדונאטס של המיסטר הוא טבעוני, פרווה מה שהופך אותם לאופציה טובה לשולחן השבת והחג הבשרי הישראלי (להוציא את דונאט הנוטלה החלבי) ובאופן מפתיע, כמות הקלוריות הממוצע לדונאט בודד היא בין 75-110 קלוריות בלבד.
מחיר: 6 שקלים לדונאט מיני, 10 שקלים לדונאט רגיל.

קונדיטוריית שמו: חצויה או עולמית

השנה הקולקציה שואבת השראה מקינוחים טעמים וייחודיים מכל רחבי העולם כמו למשל סופגניית קרמשניט – סופגנייה במילוי קרם וניל ובציפוי של שוקולד לבד ושברי בצק עלים מקורמלים.
5 צפייה בגלריה
סופגניות 2021
סופגניות 2021
שמו בייגלה קרמל מתוק מלוח
(צילום: פרטי)
הסופגנייה החצויה והאפויה מריטוצו במילוי קרם וניל עשיר. סופגנייה במילוי קצפת ובציפוי של שוקולד לבן ותותים טריים, וסופגנייה עם מילוי קרם פטיסייר עם ציפוי אטריות קדאיף מתוקות ואפויות.
מחיר: 19 שקל.

רולדין: הכי סטייליסטית

המלכה האם של הקונדיטוריות ש"מפציצות" לחנוכה, ואולי זו שהתחילה עם ה"קולקציות". מחידושי השנה: קוקונט בננה העשויה מגנאש קוקוס בננה, גלסאז' קרמל, קצפת, פרופיטרול וניל, פניני קראנץ' וצ'ייסר קרמל מלוח, (14 שקלים) צ'יז קייק קסיס - קרם גבינת שמנת, גלסאז', נשיקות מרנג, דרז'ה קסיס, דובדבני אמרנה וצ'ייסר ליצי קסיס (14 שקלים). מהקלילות יותר נזכיר את שוקו שיק - קרמו שוקולד חלב בציפוי פניני שוקולד קראנץ' (10 שקלים).
מחיר: 6-14 שקלים.

קרמרי דה ל'אקלר: קייצית ואוורירית

חנות, קונדיטוריה וגלידה ברחוב העצמאות, שאולי מוכרת יותר בזכות הגלידות המושחתות שלה, אבל גם בחנוכה הם נותנים בראש, עם הסופגלידה: סופגניה טרייה ואוורירית שיוצאת חמה מהתנור במילוי גלידת פרימיום איטלקית בזילוף קרמים ומגוון תוספות קראנצ'יות. אפשר לבחור טעם גלידה מתוך 25 טעמים. חוץ מזה, תמצאו שם סופגניות כמו רד ולווט מסקרפונה וקרם וניל. פיסטוק פרימיום ועוד שלושה סוגים.
מחיר: 30 שקלים לסופגלידה. 13 שקלים לסופגניות האחרות.
5 צפייה בגלריה
סופגניות 2021
סופגניות 2021
קרמרי דה ל'אקלר. סופגלידה
(צילום: פרטי)

רמי לוי: הכי זול במדינה

ברשתות המזון הולכים על כמויות ומוכרים בדרך כלל במחיר אחיד למספר יחידות. הזולה ביותר נמצאה נכון לתחילת השבוע ברמי לוי סניף קניון חיפה, אבל לא בטוח שהייתם בוחרים את זה כסופגניית הפרס שלכם.
5 צפייה בגלריה
סופגניות 2021
סופגניות 2021
רמי לוי. הכי זולות
(צילום: פרטי)
המחיר הוא 19.90 שקלים לאריזה של 15 סופגניות. מדובר בפתרון לא רע אם נופלים עליכם אורחים לא קרואים לחג. קרמרי דה ל'אקלר. סופגלידה
מחיר: 1.3 שקלים בחישוב כולל.

ויינר בית מאפה: קרמבו וגרנולה

המאפייה שבקריית חיים שומרת על מחיר עממי. הטעמים של הסופגניות משתנים כל יום, אבל אולי הכי מדליקה היא סופגניית הקרמבו, בתוכה יש קרם ממולא לימון או אוכמניות, ואז לוקחים קרמבו, חוצים אותו לשניים ומכניסים לתוך הסופגנייה כשהוא בולט מעליה. סופגנייה מיוחדת, שלא נראתה במקומות אחרים היא סופגנייה נוגט עם גרנולה.
מחיר: 8 שקל או 3 ב-20 שקלים. סופגניה עם ריבה: 10 שקל.
5 צפייה בגלריה
סופגניות 2021
סופגניות 2021
ויינר. לימון מרנג
(צילום: פרטי)

מאפה נאמן: ותיקות ומעוטרות

לרשת הוותיקה יש קולקציה שיקיתת. משכו את תשומת ליבנו העממיות יותר, כמו אלו במילוי ריבה או תות חלב, ספינג' מרוקאי בציפוי שבבי סוכר גס או קינמון שהוא גם טבעוני וסולטי בייגל. אם מתחשק לכם תזכורת לאייטיז, בדקו את סופגניית סברינה.
מחיר: 5 שקלים לסופגניית ריבה קלאסית, 10 שקל למעוטרות.

דולצ'ה ביי אליס: החמישייה הפותחת

הקונדיטוריה החדשה יחסית ממוקדת 'רק' בחמש סופגניות, בניחוח צרפתי עם מילויי קרם עשירים בהשראת הפטיסרי הצרפתי. המרעננות הולכות על רעיון החמוץ מתוק: סופגניית פטיסייר לימונענע, סופגניית יוגורט יווני במילוי קרם מסקרפונה ויוגורט יווני, עם נגיעות לימון חתוך טרי וזילוף דבש. משכו תשומת לב ועשו חשק, סופגניות עם קישוטי ניילון אכיל בצבעים זהב וכסף.
מחיר: 15 שקלים.
פורסם לראשונה: 08:10, 01.12.21