משפחתו של ראובן בן אלי, שאיבד את אשתו מורן ושלושת ילדיו בתאונה הקטלנית בכביש 89 בשבוע שעבר, יוצאת בקמפיין לגיוס כספים על מנת להקים קרן להנצחתם.
1 צפייה בגלריה
מורן בן אלי וילדיה ז"ל
מורן בן אלי וילדיה ז"ל
מורן בן אלי וילדיה ז"ל
(צילומים באדיבות המשפחה)
בתאונה נספו מורן ושלושת ילדיהם, דקל (12) ליאם (10) ואנאל (3), והאב ראובן עדיין מאושפז במצב בינוני ברמב"ם. המשפחה המורחבת יוצאת בקמפיין לגיוס כספים מהציבור להקמת קרן הנצחה שתכלול הקמת מרכזון לילדים וקרן מלגות.
היוזמה היתה של שלמה בוחבוט: "כראש עיר לשעבר וכקרוב למשפחה, החלטנו - מספר חברים, ובהתייעצות עם משפחת בן אלי, לצאת למסע גיוס כספים מהציבור במטרה לשפץ מגרש משחקים ולהפוך אותו למרכזון שילדים יוכלו ללמוד בו על בטיחות בדרכים.
"באנו לראובן עם הרעיון, והוא אהב את היוזמה. העלינו גם רעיון להקים קרן מלגות שתעניק ארבע מלגות בשנה לבתי ספר או לסטודנטים. הפעילות תיעשה באמצעות עמותת 'ביחד', שאני עומד בראשה".
אחיו של ראובן, עמי בן אלי: "כולנו מתקשים לעכל את הטרגדיה הנוראה שפקדה את משפחתנו. אנו מתפללים שמצבו הבריאותי של אחי ישתפר, וביום ראשון הוא יעבור ניתוח חשוב ברגלו. מחכה לו החלמה ארוכה, פיזית ונפשית, והוא עדיין ממאן לקבל את הפרידה הבלתי נתפשת מאשתו וילדיו האהובים. בקשתו היא שזכרם של אשתו וילדיו יונצח בכבוד".
לתרומות: מספר טלפון להעברה בביט: 0559373546
מספר חשבון הבנק לתרומות: שם המוטב: עמותת ״ביחד״, בנק פועלים 12, סניף מעלות 732, מספר חשבון: 671671.