שלוחת המעצרים של משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד תושב נתניה, גבר בן 55, לאחר שעל פי החשד איים, הכה ופגע בבת זוגו בת ה-26 במספר אירועים שונים, כאשר הבולט מביניהם התרחש בעת נסיעתה למלון יוקרתי במצפה רמון.
1 צפייה בגלריה
מצפה רמון
מצפה רמון
מצפה רמון
(צילום: הרצל יוסף)
האירוע התרחש לפני כשבועיים, אז נסעה בת זוגו עם חברתה למלון מפואר במצפה רמון. למחרת, כשבת זוגו עדיין במלון, נסע הנאשם במונית מביתו בנתניה אל המלון של המתלוננת, כשבאמתחתו מתנות עבורה. לדברי המשטרה, הנסיעה עלתה כ-1,500 שקלים.
במהלך הנסיעה במונית, התקשר הנאשם למתלוננת. במהלך השיחה, העלתה המתלוננת לשיחת ועידה מכר שלה, והנאשם חשד כי השניים נמצאים יחד.
קראו גם >>
באותה שיחה, הנאשם קילל את בת זוגו ואיים עליה, ואמר עליה בין היתר "את יודעת כבוד? אני אדליק עלייך נרות. את יודעת מה?.. שיקללו רק אותך ביום כיפור הזה את מבינה? רק אותך. לא תביאי ילדים לא תתחתני בחיים. אני אלמד אותך מה זה לקח. אני אלמד אותך מה זה להיות נאמנה ופעם אחרת לגבר שלך. את שומעת מה זה? את לא תבגדי בגבר שלך בחיים יותר".
בהמשך, התקשר הנאשם פעם נוספת ואמר לה שיפרסם תמונות עירום שלה ויספר לאביה ובמקום עבודתה שהיא "זונה ובוגדת".
בשעה 03:25 בערך הגיע הנאשם לבית המלון, הוא התחזה לאביה של האישה ואיתר את חדרה בתואנה שהגיע לתת לבתו מתנה. הוא עורר מהומה בבית המלון כשעבר בין החדרים, דפק בדלתות, צעק וקילל.
לבסוף עזב את המלון, אך אותר על ידי שוטרים בתחנת דלק במצפה רמון, שם התבקש להזדהות אך הזדהה כאחיו, אדם ללא עבר פלילי (בניגוד אליו), והוא שוחרר במקום.
לאחר מספר דקות האישה התקשרה למשטרה וסיפרה כי הנאשם איים עליה ופגע בה. השוטרים יצרו אתו קשר וביקשו שייפגש אתם בתחנת הדלק במצפה רמון. הנאשם הסכים, אך התעלם והמשיך צפונה במונית, ונעצר לבסוף סמוך לבית יצחק.
מקרה נוסף שצוין בכתב האישום התרחש יומיים קודם לכן. האישה הגיעה לביתו בנתניה, אך הוא חשד כי היא בוגדת בו עם אחר, מאחר ולא ענתה לו לטלפון. הוא אף הגיע עד לביתה במודיעין כדי לראות אם רכבה חונה מתחת לבית.
בזמן שהשניים נסעו על קטנוע לחוף הים בפולג, הנאשם הצמיד את רגלה של המתלוננת לאגזוז הרותח של הקטנוע ואמר "זה מגיע לך". במקרה אחר, הנאשם הכה את המתלוננת נמרצות כי טען שגנבה ממנו 500 שקל.
לחובתו של הנאשם 20 הרשעות קודמות, והוא ריצה בעבר מאסרים ממושכים. במקביל לכתב האישום, משטרת ישראל הגישה בקשה למעצר עד לתום ההליכים נגד הנאשם שכעת מואשם בעבירות איומים, התחזות, הפרעת שוטר במילוי תפקידו ותקיפת בת זוג.