14 חודשי מאסר בפועל נגזרו בסוף השבוע על תושב קרית אתא (51), קטוע רגל שהורשע בעבירות של סחר בסמים לאחר שמכר סמים לסוכן משטרתי. את הסם החביא הנאשם ברגלו התותבת.
1 צפייה בגלריה
לפני שנתיים השתחרר מהכלא
לפני שנתיים השתחרר מהכלא
לפני שנתיים השתחרר מהכלא
(צילום אילוסטרציה: Pixabay)
במהלך משפטו שהתקיים בבית משפט השלום בקריות הודה כי בחודש יוני בשנה שעברה, בארבע הזדמנויות שונות מכר סמים בסמוך לאזור מגוריו. שלוש מהעסקאות בוצעו במרכז המסחרי ברחוב זבולון ואחת במרכז שביט. בכל במקרים הסוכן המשטרתי יצר קשר עם הנאשם, הזדהה כצורך סמים, ביקש לקנות את הסם וקנה.
מגזר הדין עולה, כי לחובתו של הנאשם 10 הרשעות בעבירות סמים, רכוש, אלימות ומירמה, ורק לפני שנתיים השתחרר מהכלא לאחר שריצה שנה מאסר בעבירות סמים. כמו כן את העבירות הנוכחיות ביצע כאשר עומד ותלוי נגדו מאסר על תנאי.
סנגורו של הנאשם, עו"ד רומן קלוגרמן, ביקש מבית המשפט להתחשב במרשו אשר סובל מתחלואי גוף רבים וקטוע רגל, אך השופטת איילת השחר ביטון-פרלה ציינה בגזר דינה כי הוא ביצע את העבירות תוך שימוש לרעה ברגל התותבת.
השופטת גזרה על הנאשם שנת מאסר בפועל והפעילה את התנאי שעמד נגדו, כך שביחד ירצה הנאשם 14 חודשי מאחורי סורג ובריח. כמו כן, גזרה השופטת על הנאשם שנתיים פסילת רישיון.
פורסם לראשונה: 10:13, 31.05.20