קורל בן שטרית, גננת מקרית אתא, החליטה לשמח את ילדי הגן לקראת חג הפסח. יחד עם בעלה צחי היא רכשה מארזי חג לילדים הכוללים הגדה של פסח עם שמם של הילדים, כוס יין, כיפה לבנים וכיסוי ראש לבנות והניחה לכל ילד ליד דלת ביתו. "ראיתי את התגובות של הילדים וזה מדהים, זה היה שווה הכל. בשביל זה אנחנו במקצוע הזה", סיפרה בן שטרית בהתרגשות.
קורל (25) וצחי (27) הם בעלי גן 'האפרוחים של קורל' בקרית אתא, לגילאי שלושה חודשים עד 3 שנים. "הגן שלנו פועל מזה שנה שנייה, ולאחרונה עברנו למקום חדש. היינו ארבעה ימים בלבד בגן החדש ואז יצאנו לחופש מאולץ. כל התקופה הזאת אנחנו מנסים למצוא כל מיני דרכים לשמור על קשר עם האפרוחים.
"מדי פעם אני מתקשרת אליהם בשיחות וידאו, שולחת להם סרטונים עם שירים על האביב וכדומה", סיפרה בן שטרית: "החלטתי לפני החג לנסות להעלות להם ולהורים קצת חיוך על הפנים. הזמנתי מארזים הכוללים הגדה של פסח עם שם הילד, כיסוי ראש לבנות וכיפה לבנים, יין וכוס לחג הפסח.
"לאחר מכן עברנו בית בית מקרית חיים ועד לקרית אתא והשארנו להם מחוץ לדלת. כמובן ששמנו כפפות ומסכות ושמרנו על כל הכללים של משרד הבריאות. במקביל עלה לי גם רעיון לעשות סרטון שלנו מחלקים את ההפתעות לילדים ולשתף אותם בתהליך של העשייה".
בתום החלוקה סיפרה להורים על ההפתעה הממתינה לילדים, ואז לדבריה קיבלה את המתנה שלה. "אחרי שקיבלו את ההודעה שלי הרבה הכינו את המצלמה לפני שהם פתחו את הדלת וצילמו את הילדים כשראו את המתנה. ראיתי את התגובות של הילדים וזה מדהים, זה היה שווה הכל. הסרטון הפך לויראלי והיה לי מאוד נחמד לראות את התגובות.
"אני כל הזמן חושבת על אפשרויות איך לשמח את הילדים בתקופה הזאת תחת המגבלות והכספים שאין, מנסים להיות יצירתיים. כרגע אין לנו גיבוי מאף אחד, אז משתדלים כמה שאפשר. גם אם זה מחוות קטנות, העיקר שהילדים יהיו שמחים. כרגע אני חושבת על הפתעה נוספת. הילדים מתים על כוכבת הילדים מיקי אז אתמול הצלחתי להגיע אליה וביקשתי ממנה שתעשה סרטון לאפרוחים שלי עם הקדשה".
פורסם לראשונה: 08:17, 06.04.20