חברי מועצת הנוער בקרית מוצקין, בסיוע סתיו-לוי מסטבאום - מנהלת יחידת הנוער, חגגו יום הולדת לניצולת שואה, ארנה סימון בת ה-91. מלבד עוגה ובלונים, הביאו לה מתנת יום הולדת אותה ביקשה: ביצים ובשר. "זו ההרגשה הכי כיפית בעולם שיכולתי לשפר לה לפחות בקצת את יום ההולדת".
1 צפייה בגלריה
יום הולדת 91 לניצולת שואה
יום הולדת 91 לניצולת שואה
יום הולדת 91 לניצולת שואה
(צילום: פרטי)
במסגרת פעילות התנדבותית של בני הנוער, הועברה אליהם רשימה של קשישים בעיר הזקוקים לסיוע ברכישת תרופות, קניות, שיחות ועוד. "הרשימה מגיעה עם הפרטים של האנשים ושמנו לב שיש לאחת הקשישות יום הולדת 91", סיפרה נועה אלון ממועצת הנוער. "החלטנו לשמח אותה והתחלנו להשיג כל מה שנדרש לאירוע. פרסמנו הודעה בפייסבוק והשגנו עוגה ובלונים בתרומה".
בנוסף רכשו לה בני הנוער מתנה, על פי בקשתה. "אספנו כסף מכל חברי מועצת הנוער כדי לקנות לה מתנה, כל אחד תרם בין 10 ל-15 שקלים", סיפרה: "התקשרנו אליה ושאלנו אותה מה היא רוצה. היא ביקשה ביצים שזה מצרך נדיר היום. מאחר שכל אחד בבית הזה מבשל לעצמו אז קנינו לה גם בשר, עוף, נרות לעוגה ומצרכים נוספים שיהיה לה. קנינו לה את הכל והיום (ג) בצהריים הגענו אליה לבית הקשישים בו היא מתגוררת. אחד העובדים קרא לה והיא יצאה אלינו החוצה. היא מאוד התרגשה וברכה אותנו".
איך הרגשת?
"זה פשוט חימם את הלב. זו ההרגשה הכי כיפית בעולם שיכולתי לשפר לפחות בקצת את יום ההולדת ולהפוך לה אותו מעוד סתם יום של בידוד ליום מיוחד".
פורסם לראשונה: 18:36, 07.04.20