"בני הזוג, תושבי האזור, בתחילת שנות ה-30 לחייהם, הכירו יחד כשלמדו משפטים באוניברסיטה", מספרת עו"ד שרין סולן, באת כוחה של האישה. הם נישאו לפני שנה וחצי בטקס מרהיב בנוכחות אלף מוזמנים אחרי חמש שנים של היכרות.
3 צפייה בגלריה
טבעת נישואים
טבעת נישואים
הבעל טוען כי טקס החופה פסול
(צילום: shutterstock)
במהלך טקס החופה, נקב הבעל בסכום של מיליון שקל בכתובה. "כל החברים אמרו הזוג הזה לעולם לא יתגרש. הם כל כך מתאימים האחד לשנייה", סיפרה. לאחר פחות משנה אחרי הנישואין, הבעל החל לחשוד כי אשתו בוגדת בו.
קראו גם >>
לדבריו, אין לו הוכחות, אבל טען כי 'התנהגותה מוזרה'. על מנת להשתחרר מתשלום הכתובה טען הבעל להגנתו כי הנישואים אינם כשרים מאחר שענד לאשתו את טבעת הנישואין בניגוד להלכה, על אצבע יד שמאל.
3 צפייה בגלריה
כתובה
כתובה
כתובה
(אילוסטרציה: shutterstock)
"לדבריו, היא הושיטה את יד שמאל ולכן ענד לה את הטבעת על אצבע המורה ביד שמאל", טענה סולן.
מאידך טוענת האישה כי בעלה מחפש סיבות כדי שלא לשלם את הכתובה. לאור זאת מבקשת האישה באמצעות עו"ד סולן את מלוא הכתובה ופיצויים על נזקים נפשיים שגרם לה.
3 צפייה בגלריה
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
תרגיל הטבעת הוא ילדותי. עו"ד שרין סולן
(צילום: יח"צ)
"האישה אומרת שהוא המציא שהיא בגדה בו וכעת אף טוען כי טקס החופה פסול. היא אמרה שעניין הטבעת בטל בשישים ולא ראוי לתגובה. שכן, הכל נעשה כדת וכדין בנוכחות עדים והרב שהשיא אותם", אמרה סולן. "תרגיל הטבעת הוא ילדותי וגם אם יתברר כי נפלה טעות, היא אינה פוסלת את הכתובה והנישואין".