אירוע החתונה הנוצץ אמנם בוטל, אבל לילך כרמלי (28) וניר נאור (30) לא הסכימו לוותר גם על החופה, שנערכה הערב (א') בפארק סביוני ים בנוכחות ההורים, סבים וסבתות, אחים ואחיות ובמעמד ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור.
3 צפייה בגלריה
חופה בפארק. לילך כרמלי ניר נאור
חופה בפארק. לילך כרמלי ניר נאור
לילך כרמלי וניר נאור בדרך לחופה
(צילום: נחום סגל)
לילך נאור כרמלי, גננת בקרית ים: "בהתחלה הביטול היה קצת קשה, מאכזב, למרות שכמובן הבנו את המצב ואת הנסיבות, אבל עדיין כאב לנו מאוד. עכשיו אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לחגוג, גם אם בקטן, בחוג מצומצם. זה שימח אותנו, את המוזמנים וגם את אלה שראו את האירוע מרחוק. אני מקווה שנדע במהרה ימים טובים מאלו".
3 צפייה בגלריה
החתן והכלה עם בני המשפחה
החתן והכלה עם בני המשפחה
החתן והכלה עם בני המשפחה
(צילום: נחום סגל )
מי שעמד מאחורי היוזמה היה אבי הכלה, רוני כרמלי, בעל חנות צילום בקרית ים. "את החתונה נאלצו לבטל, אבל חשבתי שזה לא נכון לבטל את החופה. אנחנו אנשים מסורתיים. ביהדות, לפי ההלכה, חופה לא דוחים, ולא חשוב מה. פניתי לזוג הצעיר בבקשה שנקיים את החופה, והם הלכו איתי".
כרמלי פנה ללשכת ראש העיר ובסיוע מנהלת הלשכה, שרי ריזל, ודובר העירייה, נתי זילברמן, הוא הצליח לקבוע מקום לאירוע, אליו הזמין גם את ראש העיר, דוד אבן צור.
3 צפייה בגלריה
לילך כרמלי ניר נאור  עורכים חופה בפארק
לילך כרמלי ניר נאור  עורכים חופה בפארק
חופה בפארק
(צילום: נחום סגל )
רוני כרמלי: "החופה נערכה תחת כל המגבלות של משרד הבריאות והזמנו רק את המשפחה הגרעינית, משני הצדדים. הורים, סבים וסבתות, אחים ואחיות. המקום רחב, דבר שאפשר מרחק אחד מהשני".
את החופה ערך הרב איציק אוטמזגין, שבמקור היה אמור לחתן את בני הזוג. יצוין, כי מיד לאחר החופה שוטרים הגיעו למקום ופיזרו את ההתקהלות. הדי.ג'יי אף הוא ביקש מהאורחים לפנות את המקום.
בני הזוג הטרי ביקשו להודות לכל עובדי העירייה שגילו רצון טוב ועזרו בהפקת החתונה.
פורסם לראשונה: 18:34, 05.04.20