הקורונה במוסדות החינוך. היום (רביעי) נסגרו ארבעה גנים נוספים בעיר לאחר שאנשי צוות ואחד מהילדים אובחנו כחולי בקורונה. זאת, לאחר שאמש (ג') נסגרו 3 גנים אחרים. כל הילדים נשלחו לבידוד למשך שבועיים. "אנחנו חסרי אונים, ולא מקבלים תשובות".
1 צפייה בגלריה
גן הדרים בקרית אתא
גן הדרים בקרית אתא
גן הדרים בקרית אתא
(צילום: נחום סגל)
אמש (ג') נודע על סגירתם של שלושה גנים בקרית אתא זאת לאחר ששתי סייעות וגננת אובחנו כחולי קורונה. היום הצטרפו לגנים אליהם ארבעה גנים נוספים, גן שושן, גן הדרים, גן אומנים ב' וגן צבר.
אתמול בערב קיבלו ההורים לילדי גן אומנים ב' הודעה מהגן. "בהודעה מהגן נמסר כי אחד הילדים בגן אובחן כחולה קורונה. הילדים נדרשו להיכנס לבידוד למשך 14 ימים עד לתאריך 21.7. נמסר לנו שהילד אובחן כבר ב-6.7, אולם אנחנו קיבלנו את ההודעה רק יום לאחר מכן. לא ברור למה העיכוב הזה", אמרה אם לילד בגן אומנים ב'.
"אנחנו לא מצליחים לקבל תשובות מאף אחד. כל ההורים בלחץ מזה. יש לנו הורים מבוגרים עם מחלות רקע. בנוסף, נדרשתי לצאת לחופשה מהעבודה על מנת לשמור על הילד. אני עוד לא יודעת איך להתמודד עם זה. ביקשנו לדעת באיזה ילד מדובר, אבל סירבו לתת לנו פרטים. אנחנו חוששים שאולי יש לו אחים שנמצאים עכשיו במוסדות חינוך אחרים. מאוד מכעיס את ההורים ששולחים ילדים שאחיהם חולי קורונה למוסדות החינוך".
גם הורי גן שושן קיבלו אמש הודעה כי אחת מנשות הצוות אובחנה כחולת קורונה. לאור זאת זאת נדרשו הצוות והילדים להיכנס לבידוד. כך גם בגן הדרים ובגן צבר. "אף אחד לא התקשר אלינו להודיע לנו איך לנהוג מעבר להודעה של הגן", סיפר הורה אחר.
"כולנו לחוצים ומודאגים, לא משתפים אותנו בשום דבר. לוקח הרבה זמן לאשר בדיקת קורונה לילדים, וליתר בני המשפחה לא בטוח שיאשרו. כולם יהיו בלחץ עד שיתקבלו התשובות של הבדיקה. כרגע סיפרו לילדים שיש חופש, אבל בסופו של דבר נצטרך להסביר".
בעיריית קרית אתא סירבו להתייחס לעניין התפרצות הקורונה במוסדות החינוך.
פורסם לראשונה: 15:03, 08.07.20