רוכב אופנוע (24) נהרג היום (ד') בתאונה עצמית סמוך לצומת גלעם.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
ממד"א נמסר כי התאונה אירעה בשעה שלוש וחצי בכביש 79, סמוך לצומת גלעם: חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של צעיר כבן 24.
פראמדיק במד"א, חסן ח'טיב, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו את רוכב האופנוע שוכב בצד הכביש, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".
צביקי מילר, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו ברוכב אופנוע שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".
כאמור הצעיר מת מפצעיו.
מהמשטרה נמסר כי במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר תאונת דרכים בכביש 79 סמוך לצומת גלעם, במסגרתה רוכב אופנוע ללא רשיון נהיגה התואם את כלי הרכב, איבד שליטה עפ"י החשד והחליק על הכביש.
עפ"י גורמי רפואה, רוכב האופנוע, תושב שפרעם נפצע באורח אנוש ובתום פעולות החייאה נקבע מותו במקום. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
בעקבות התאונה קיים עומס תנועה בכביש 79 מחלף גלעם למזרח. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. מומלץ לנהגים לנהוג בדרכים חלופיות.
פורסם לראשונה: 16:16, 08.07.20