הוארך מעצרה של האישה (60) מקרית ים החשודה שדקרה את בעלה ופצעה אותו באורח בינוני. בדיון המשפטי ציין נציג המשטרה כי חייו של הבעל ניצלו הודות לכך שהצליח לעמוד על רגליו לאחר הדקירות.
2 צפייה בגלריה
אירוע דקירה בקרית ים
אירוע דקירה בקרית ים
אירוע דקירה בקרית ים
(צילום: דוברות המשטרה)
התקרית אירעה ביום חמישי האחרון בשעה 23:00 בלילה, בביתם של בני הזוג בקרית ים. אמבולנסים של מד"א שהוזעקו לדירה פינו את הבעל (63) לבית החולים רמב"ם כשהוא דקור ופצוע בגופו.
המשטרה עצרה את החשודה ובשל מצבה המעורער היא נלקחה לבדיקה פסיכיאטרית והרופאים הורו על אשפוזה. ביום שישי התקיים דיון בבית משפט השלום בחיפה בעניין הארכת מעצרה של החשודה אך היא לא יכולה הייתה להיות נוכחת בדיון, וסניגורה מסר כי היא בבדיקות פסיכיאטריות ו"יש ספק אמיתי לכשירותה הנפשית ויכולתה להבחין בין טוב לרע". מעצרה של האישה הוארך שלא בפניה עד אמש (שני).
ביום שני הגישה המשטרה בקשה נוספת להארכת מעצרה של החשודה, הפעם צורף לתיק מסמך רפואי על פיו החשודה אינה במצב פסיכוטי ועל פי הערכת הרופא התנהגותה מניפולטיבית.
בדיון השני שהתקיים בבית משפט השלום בקריות השתתפה החשודה באמצעות וידאו. נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטירזקוב, ציין כי החוקרים גבו עדות מהבעל אשר סיפר כי אשתו היא זאת שפצעה אותו.
לשאלת סנגורה של האישה, עו"ד רועי קרן, לגבי מצבה הנפשי של מרשתו, ענה רס"ב סטירזקוב כי בעלה העיד שהיא "לא בסדר בראש", וכי האישה לא עונה על רוב השאלות, למרות שבשלב מסוים אמרה שהיא מתביישת במה שעשתה. "מדובר בחשד לעבירה חמורה, המצביעה על מסוכנות רבה מאוד", ציין נציג המשטרה.
עו"ד קרן לא התנגד להארכת מעצרה של האישה בתנאי אשפוז, אך ביקש שלא לשלוח אותה למעצר מאחורי סורג ובריח בשל מצבה ובשל הצורך בחוות דעת מסודרת לעניין מצבה הנפשי.
2 צפייה בגלריה
עו"ד רועי קרן
עו"ד רועי קרן
עו"ד רועי קרן
(צילום פרטי)
שופטת בית משפט השלום בקריות, פנינה לוקיץ' נעתרה לבקשת עו"ד קרן והורתה על המשך מעצרה של החשודה בתנאי אשפוז למשך שלושה ימים וקבלת חוות דעת ראשונית לגבי מצבה הפסיכיאטרי.
בהחלטתה ציינה השופטת: "שוכנעתי כי בשלב זה קיים יסוד סביר לחשד כי החשודה אכן עברה את העבירות המיוחסות לה וחשד זה אכן התחזק. השאלה העיקרית שתעמוד לבחינה הינה האם החשודה כשירה לעמוד לדין".
פורסם לראשונה: 14:21, 28.07.20