איש עסקים מהקריות טס לפגישת עסקים בחו"ל במהלכה עשה טעות שעלתה לו מיליונים. בשעה שהיה בגילופין שלח לקבוצת וואטסאפ, בה הייתה חברה גם אשתו, תמונות וקבצי שמע ממסיבה שהשתתף בה. האישה, שהחליטה להתגרש, שכרה חוקר פרטי שחשף רכוש בשווי מיליונים, אותו הבעל ניסה להסתיר.
2 צפייה בגלריה
אישה המומה
אישה המומה
תמיד חשדה שבעלה בוגד בה
(צילום: shutterstock)
לפני כחצי שנה הגיעה אל משרדה של עו"ד גלית צור, תושבת הקריות, בשנות ה-40 המאוחרות לחייה, וסיפרה לה על רצונה לעזוב את בעלה. לדברי צור, מדובר בבני זוג עתירי ממון הנשואים 20 שנה ולהם ילדים בגילאי העשרה.
"אל משרדי הגיע אישה נאה, קצת מבולבלת וסיפרה לי על מערכת היחסים הסבוכה שלה עם בעלה. היא סיפרה שתמיד חשדה שבעלה בוגד בה, אבל לא היו לה הוכחות והיא העדיפה להניח לזה. אבל מקרה שאירע לפני מספר חודשים טרף את הקלפים", סיפרה צור.
קראו גם >>
"הבעל אמר לה שהוא נוסע לפגישת עסקים חשובה בחו"ל. באחד הימים, בעודו בגילופין שלח בווטצאפ תמונות וקבצי קול לקבוצת חברים, בה הייתה חברה גם היא.
"בתמונה נראתה אישה עירומה כשעל גופה מסודרות שורות של סם קוקאין. בקבצי הקול ניתן היה לשמוע אותו מדבר על יחסים עם נשים אחרות. היא כבר לא יכולה הייתה להתעלם מזה. זה ריסק אותה, היא סירבה לישון איתו באותו חדר והחלה לשתות".
2 צפייה בגלריה
עו"ד גלית צור
עו"ד גלית צור
עו"ד גלית צור
(צילום: ענת קזולה)
במהלך הפגישה ביניהן, הודיעה לה האישה על רצונה להגיע לפשרה עם בעלה אל מחוץ לכותלי בית המשפט. "מאחר שזו הייתה בקשתה, נאצלתי לפעול בדרך יצירתית במיוחד. שכרנו את שירותיו של חוקר פרטי על מנת שיבדוק את אומדן הנכסים ויבצע חקירה כלכלית סמויה לנכסים של בני הזוג.
"אחרי עבודה של חודשים נחשף רכוש בשווי מיליונים שבעלה ניסה להסתיר מאשתו כשהבין היא רוצה להתגרש", סיפרה.
לדבריה, המשא ומתן בין השניים החל בטונים צורמים מאוד, אולם בסופו של דבר הם הגיעו להסכמות. במסגרת ההסכם שנחתם בין בני הזוג קיבלה האישה לידיה עשרות מיליוני שקלים מהרכוש המשותף.
פורסם לראשונה: 08:15, 01.04.21