תושב קרית ים (39) מואשם כי התקשר למוקד 100 ואיים לרצוח את גרושתו וארבעת ילדיהם. כאשר המוקדנית של המשטרה ענתה לשיחתו אמר לה: "שלום, אני רוצה לרצוח את האישה ולהתאבד", הוא סיפר לה את סיפורה של אישה שבעלה רצח את ארבעת ילדיהם ואמר לה שהוא מזדהה עם מעשיו.
1 צפייה בגלריה
מוקד 100
מוקד 100
לנאשם שמונה הרשעות בגין עבירות אלימות וסמים
(צילום: דוברות המשטרה)
מכתב האישום שהוגש אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בקריות עולה כי השיחה התקיימה בתאריך 21.6.20 בשעה שתיים וחצי לפנות בוקר. שוטרים שיצאו לדירתו עצרו אותו וגם בפניהם אמר שהוא רוצה לרצוח את גרושתו וילדיו.
הנאשם מואשם בעבירת איומים ויחד עם כתב האישום הגישה התביעה גם בקשה למעצרו לתום ההליכים נגדו. בבקשה ציין התובע, לירן עזרא, כי הנאשם הודה בחקירתו במיוחס לו ואמר שיש לו תוכנית לביצוע הרצח, אך סרב לפרט אותה.
כמו כן, ציין התובע כי לנאשם שמונה הרשעות בגין עבירות אלימות, סמים ורכוש וכי נשקפת לבני משפחתו סכנה בשל מצבו הנפשי הרעוע, להתפרץ בן רגע, ללא אזהרה מוקדמת ולהוביל למימוש האיום.
הנאשם עדיין לא ענה על כתב האישום נגדו, כמו כן עדיין לא החל משפטו. סניגורו, עו"ד עלא סלימאן, ביקש מבית המשפט לאפשר לו ללמוד את חומר החקירה טרם מרשו טרם הדיון והשופט יוסי טורס נעתר לבקשה והאריך את מעצרו בחמישה ימים.