יניב קטן (39), קפטן מכבי חיפה לשעבר וכיום שדרן רדיו, מיטל (39) מאבחנת לקויות למידה בגנים, רום (13), כרמל (12) ובארי (5), מתגוררים בקרית אתא.
1 צפייה בגלריה
משפחת קטן
משפחת קטן
משפחת קטן
(צילום: פרטי)
כולנו מסובים: "רק משפחה גרעינית, מצב שלא נתפש בעיני".
מה נשתנה: "אנחנו רגילים כל פסח לשבת עם ההורים שלי ושל מיטל והאחים והדודים, בסביבות 50 איש. קוראים את רוב ההגדה ושרים הרבה. השנה, המחשבה שההורים שלי, במרחק 400 מטר ממני, לבד, וגם ההורים של מיטל בגפם, זה עצוב לנו מאוד".
מה בתוכנית: "נקרא את ההגדה כמו תמיד. לא יודע אם נעשה זום. קשה לי עם הווידאו הזה, אבל אולי הילדים ירצו, הם גם ככה כל יום בשיחות וידאו עם סבא וסבתא".
מה בתפריט: "מיטל ואני מבשלים, עוד לא החלטנו סופית מה יהיה. מה שבטוח יהיו דגים חריפים, סלמון וכבש בתנור ועוד. הבישולים זה חלק מחוויית ואווירת החג, אני מאוד אוהב את המטבח".
למוצא הישר: "יש לנו דיון על זה בימים האחרונים, עוד לא החלטנו באופן סופי. בדרך כלל אצלנו כשאחד מוצא, כל הנכדים מקבלים אותה מתנה מאבא שלי. כנראה שהשנה בארי יחליט מה המתנה, וכולם יקבלו".
חול המועד: "תכננו נסיעה לחו"ל, וזה ירד מהפרק. תמיד אנחנו מטיילים, ובעיקר עושים מפגשים של המשפחה. השנה זה יהיה כמו כולם בבית, אני ורום מקפידים לשחק כדורגל בגינה כדי לשמור על הכושר שלו ולהעביר את הזמן".
די דיינו: "נקווה שנעבור את זה כמה שיותר מהר ונצא מחוזקים. דבר ראשון אני נוסע להורים, לחבק ולנשק. אני רגיל לראות אותם שלוש פעמים ביום, וכיום הולך למעלית, משאיר קניות ונעלם. זה הזוי. הם גם מסכנים, כל היום בבית".

נדב שהרבני
פורסם לראשונה: 10:22, 10.04.20