עובד בחנות הירקות והפירות "ספיד" ברח' ז'בוטינסקי בקרית מוצקין, אשר היה אמור לשהות בבידוד, הפר את הבידוד והגיע היום (שלישי) לעבודתו. משרד הבריאות דיווח למשטרה, והעובד הוצא מהמקום על ידי השיטור העירוני של קרית מוצקין וקיבל דוח בסך 5,000 שקל על הפרת הבידוד.
1 צפייה בגלריה
חנות ספיד ברחוב ז'בוטינסקי בקרית מוצקין
חנות ספיד ברחוב ז'בוטינסקי בקרית מוצקין
שלט על הדלת. חנות ספיד ברח' ז'בוטינסקי בקרית מוצקין
(צילום: שולי נאור זוארץ)
האירוע התרחש היום (שלישי) בשעה 00;11. לדברי הפיקוח, שוטרים שהגיעו למקום פיזרו את כל הנוכחים מהחנות, הוציאו את העובד וליוו אותו ברגל חזרה לביתו. החנות נסגרה ועל הדלת נתלה שלט "עקב המצב החנות סגורה".
מנהל הפיקוח והשיטור העירוני בקרית מוצקין, אשר אבו: "בעקבות פנייה של משרד הבריאות אל משטרת ישראל, על פיה תושב הקריה אשר היה אמור להישאר בבידוד על פי צו בריאות העם, הפר את הבידוד והלך לעבודה. משרד הבריאות פנה למשטרה ומשטרת ישראל העבירה את התלונה לשיטור העירוני בקרית מוצקין. השוטרים העירוניים יצאו מיד למקום, הם זיהו את הבחור, ועצרו את העבודה באותו רגע בעסק ופיזרו את האנשים מהמקום. הבחור נלקח לביתו בחזרה וניתן לו דוח בסך 5,000 שקל".
דני דהן, בעלי המקום: "לא ידעתי שהוא אמור להיות בבידוד. הוא היה פה משמונה בבוקר עד 12. הוא היה ליד הקופה של מחלקת הזמנות ולא בא במגע עם לקוחות. היום בלילה (שלישי) אנחנו עושים חיטוי בחנות על ידי חברה שמתמקצעת בתחום ומחר נפתח רגיל".
פורסם לראשונה: 19:27, 07.04.20