איפה היה ילד בן 4 מקרית ביאליק במשך כמעט שעתיים? האמא: "הילד נמצא בגן בקרית ביאליק שאין בו צהרון והולך לצהרון בגן אחר. בשבוע שעבר הוא לא הלך לצהרון כי הוא לא הרגיש טוב. בבוקר עדכנתי את המלווה שהוא הגיע לגן ושאני מזכירה לה שהיא צריכה לאסוף אותו מהגן לצהרון בגן אחר.
1 צפייה בגלריה
ילד עצוב
ילד עצוב
"הוא גם לא אכל אפילו צהריים"
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
"היא רשמה לי טוב. בשעה 14:15 בערך שלחתי לה עוד הודעה. לוקח עד 10 דקות להגיע לצהרון. שאלתי אותה אם הוא הגיע לצהרון ושתעדכן אותי איך הוא היה בהסעה. היא לא ענתה לי. חשבתי שהיא עסוקה.
"החלטתי לקחת באותו יום מוקדם יותר. הגעתי בשעה 15:15 לחניון של הגן. תוך כדי חנייה אני רואה את רכב הסעות ואת המלווה יורדת עם הבן שלי מהרכב. התחלתי לרוץ אליה ולצעוק. הרמתי אותו על הידיים, הוא הניח עלי את הראש ולא דיבר, חיוור כולו. הדבר היחיד שהוא אמר זה שכואבת לו הבטן".
"ניסיתי לדובב את המלווה כדי להבין מה קרה. האם זו שעה סבירה להביא את הילד לצהרון? ילדים כבר הולכים הביתה בשעה כזו. הוא גם לא אכל אפילו צהריים. היא אמרה לי 'זה לא אמור לקרות, היו עיכובים'.
"מה זה עיכובים? הצהרון נמצא מרחק חמש דקות מהגן. היא לא הסבירה איפה היה הילד. נכנסתי לצהרון. הם לא הבינו מה קורה, נתנו לי מים. הייתי בהלם היו לי צמרמורות רק מהמחשבה שאולי הילד נשכח בהסעה במשך שעתיים בחום ובחמסין. כשהגענו הביתה, הילד לא דיבר ולא הגיב. הוא היה רק על הידיים שלי ולא הסכים לשחרר אותי".
"בבית התקשרתי לגננת שלו לשאול אותה באיזה שעה ההסעה לקחה אותו. היא אמרה שבשעה 13:27 הוא היה כבר בהסעה. אחראית הצהרונים התקשרה אלי ורק התנצלה. היא לא נתנה לי אפילו לדבר. רק אמרה לי היו כל מיני עניינים, אני לא אלאה אותך.
"מה זאת אומרת? אני רוצה לדעת מה קרה לילד שלי. אם הוא נשכח לבד בהסעה זה רק נס שלא קרה שום דבר. אני לא מקבלת תשובות".
מרשת המתנ"סים בביאליק נמסר: "בניגוד לנטען, הילד לא נשכח בהסעה. ההסעה התעכבה באחת התחנות, כשעליה כל הילדים ומלווה ההסעה. זאת, בעקבות רישום מוטעה של אחד ההורים את ילדו במסגרת שאינה שלו.
"המסגרות אליהן פוזרו הילדים עודכנו על העיכוב. נדגיש שהילד לא סבל מרעב, צמא או הלם, אלא ישן בהסעה הממוזגת, כשלצידו המלווה, כמו גם שאר הילדים שירדו בתחנות הקודמות.
"התנצלנו בפני כלל ההורים על העיכוב בפיזור הילדים ווידאנו שמקרה מעין זה לא יקרה שנית. בצד זאת נדגיש שהילד שובץ לצהרון סמוך לגן בו הוא לומד, אך ההורים ביקשו להירשם לצהרון בקצה השני של העיר".
עוד כתבות תמצאו בערוץ חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 07:52, 08.09.20