סייעת בצהרון בקרית מוצקין, אשר אובחנה כחולת קורונה, עברה קורס החייאה במד"א יחד עם כל הסייעות האחרות מספר ימים לפני תחילת הקייטנה. כל 40 הסייעות נשלחו לבידוד וכל גני הילדים בקרית מוצקין נסגרו עד ליום ראשון או שני. בית הספר של החופש הגדול וגני החינוך המיוחד ימשיכו לפעול כרגיל.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
(צילום המחשה: pixabay)
אמש (ג') נודע כי סייעת באחד הגנים בעיר חלתה בקורונה. בעקבות זאת, הגן נסגר והצוות והילדים נשלחו לבידוד למשך 14 ימים. אלא שבמסגרת חקירה אפידמיולוגית שנערכת התגלה כי שלושה ימים לפני תחילת הקייטנות, עברה הסייעת החולה יחד עם כל סייעות הגנים האחרות, קורס החייאה במד"א. בשל כך הורה משרד הבריאות כי כל הסייעות כ-40 במספרן, צריכות להיכנס לבידוד למשך 14 יום.
בעקבות זאת בשעות האחרונות קיבלו הורים לילדי הגנים בקרית מוצקין הודעה על סגירת כל גני הילדים מחר, לאחר שאחת מנשות הצוות אובחנה כחולת קורונה. עוד נמסר כי רק אנשי הצוות ייכנסו לבידוד בעוד הילדים אינם נדרשים לכך. הגנים צפויים לחזור לפעול מחדש ביום ראשון או ביום שני. הודעה תימסר על כך להורים.
מרשת המתנסים נמסר: "בתאום עם משרד הבריאות הובהר כי יש להוציא את הסייעות של גני הילדים לבדוד עד לתחילת שבוע הבא. אנו נמשיך לעדכן את ההורים בהתאם לחקירה האפידמיולוגית שמתבצעת. יתר הקייטנות, בבתי הספר וגני החינוך המיוחד ימשיכו לפעול כרגיל".
מנהל אגף החינוך בעירייה, איל אורן: "לאחר גילוי אשת צוות מאומתת לקורונה, ולאחר חקירת משרד הבריאות, הועברה הוראה לבודד את כל נשות הצוות. בהוראת משרד הבריאות נסגרו כל הגנים ומחר ימשכו החקירה והבדיקות הנוספות, אשר בסופן יועברו להורים הודעות חזרה לשגרה ביום ראשון או ביום שני".