עיריית קרית ים, עיריית מוצקין ועיריית נהריה פתחו מוקד לאירוח משפחות מהדרום. תושבים המעוניינים לארח משפחות בביתם ותושבי הדרום המעוניינים להתארח במוצקין מוזמנים לפנות למוקד העירוני בחיוג מקוצר 107 או בטלפון 04-8780900 או בדוא״ל: moked@motzkin.org.
1 צפייה בגלריה
תופסים מחסה בזמן האזעקה
תופסים מחסה בזמן האזעקה
תופסים מחסה בזמן האזעקה
(צילום: שאול גולן)
ראש העיר, חיים צורי: ״זו העת להפגנת סולידריות חברתית לאחינו שמתמודדים עם מציאות מורכבת. מי ייתן והשקט יגיע במהרה. לבנו עם תושבי הדרום".
קראו גם >>
בנוסף, מזמינה העירייה יחד עם רשת המתנ"סים את תושבי הדרום להתארח להפוגה חד יומית ללא תשלום בחי פארק (בהצגת ת"ז ובשעות הפתיחה).
ראש העיר קרית ים, דוד אבן צור, קרא לתושבי העיר להתאחד בזמנים קשים אלו ולהירשם לאירוח משפחות מאזורי עימות. רשת המתנ"סים קריית ים תעמיד לרשות המתארחים מאזורי העימות כניסה חופשית לכל מתקניה.
בהודעה שפרסמה העירייה נאמר: "אנו מחזקים את כל תושבי ישראל הנמצאים בקו העימות ושולחים להם ולחיילינו תקווה לרגיעה ובשורות טובות בהקדם. משפחות המעוניינות לארח או להתארח יכולות לפנות למוקד עיריית קריית ים בוואטסאפ: 054-5632098".
גם נהריה מחבקת את תושבי יישובי הדרום. אמש (יום ב׳) נפתח קו טלפון מיוחד במוקד העירוני 106, עבור משפחות נהרייניות שמבקשות לארח וכן, עבור משפחות מהדרום שמבקשות להתארח להפוגה בצפון ויכולות ליצור קשר לטלפון: 04-6666777.
ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״שוחחתי בשעה האחרונה עם חבריי היקרים, ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם וראש עיריית שדרות, אלון דוידי, תמכתי בהם ותזכרתי אותם כי ביתנו הוא ביתם ונהריה פה עבורם ועבור תושבי הדרום שעוברים שעות לא פשוטות. תושבי העיר נהריה מחזקים אתכם ואנו מייחלים שהביטחון ישוב במהרה ושנדע ימים טובים ושקטים בקרוב מאוד״.
פורסם לראשונה: 08:21, 11.05.21