משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת "מצעד הגאווה" ה-14 שייערך ביום שישי הקרוב בחיפה. מאות שוטרים, יתפרסו החל משעות הצהריים לאורך ציר הצעדה, בשטח הכינוס וברחובות הסמוכים לשמירה על בטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי, הכוונת התנועה, שמירה על מרקם חיים ככל שניתן ושמירה על מהלכה התקין של הצעדה, בה ישתתפו עפ"י המארגנים, אלפי חוגגים.
3 צפייה בגלריה
מצעד הגאווה הקודם
מצעד הגאווה הקודם
מצעד הגאווה הקודם
(צילום: ראובן כהן)
מהעירייה נמסר היום כי ההכנות לאירוע בעיצומן ודגלי גאווה הונפו על בניין היכל העירייה ולאורך שדרות מוריה, בהם יצעדו אלפי המשתתפים. בתוך כך, נצבעו בצבעי הגאווה ספסלי ישיבה לאורך הציר בו יעבור המצעד וסוכת המציל בחוף הסטודנטים שהפך ל"חוף הגאווה".
3 צפייה בגלריה
שדרות מוריה
שדרות מוריה
שדרות מוריה
(צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
"מצעד הגאווה והסבלנות" שיתקיים בהשתתפות ראש העיר עינת קליש רותם, תחת הסיסמא "אנחנו חיפה!" וישים את הדגש, לעובדה, כי למרות ובזכות השונות, בין צבע לצבע, בין דתות, אמונות, תרבויות, מניפה של משיכה ואהבה, קשת שלמה של זהויות מגדריות, של משפחות מגוונות - כולנו קשורים זה בזה, שזורות זו בזו.
ההתכנסות לקראת המצעד תחל בשעה 10:00 בשדרות מוריה, בין צומת רחוב צפרירים ועד לרחוב הספורט. בשעה 11:30 תצא התהלוכה ותעבור לאורך ציר הכרמל בשדרות מוריה ושדרות הנשיא עד ל"גן האם", בו יתקיים האירוע המרכזי.
3 צפייה בגלריה
היכל העירייה
היכל העירייה
היכל העירייה
(צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
קראו גם >>>
בשעה 13:15, עם הגעת הצועדים לגן יעלו להופיע על בימת גן-האם אלה לי, רן דנקר, DJ מריומה, מלכות הדראג של ליין ה-WERK, והמלכות של הליין החיפאי "דראג בסלון". האירוע יונגש לכבדי שמיעה באמצעות תרגום לשפת הסימנים.
מהמשטרה נמסר כי הצירים המרכזיים שיחסמו לתנועה החל מהשעה 09.30 הם: שדרות מוריה מכיכר ספר ועד פינת צפרירים והרחובות הסמוכים, שדרות מוריה ממרכז הכרמל לכיוון הרחובות צפרירים, שמשון, יותם, דרך הים, הצופים, שדרות הנשיא בקטע שבין וולפסון לחורשה וכל הרחובות הסמוכים. הכבישים ייפתחו לתנועת כלי רכב בהדרגה בהתאם להתקדמות הצועדים.