עונת הרחצה הסתיימה אמש (שבת) באופן רשמי, במקביל להקלה בהגבלות. בעקבות זאת עיריית חיפה הודיעה כי תאריך את עונת הרחצה בחודש ותחנת ההצלה חוף נאות בקרית חיים תמשיך לפעול עד ל-16.11.20. בקרית ים עונת הרחצה הסתיימה ולא תוארך.
4 צפייה בגלריה
חוף נאות קרית חיים
חוף נאות קרית חיים
מבלים בחוף נאות קרית חיים, היום
(צילום: נחום סגל)
אחרי חודש ימים בהם נאסר להגיע אל חוף הים, החל מחצות ההנחיה הגיעה לסיומה וציבור מורשה לפקוד את החופים. אולם למרבה האירוניה, אמש נסתיימה באופן רשמי גם עונת הרחצה כך שתחנות ההצלה לא צפויות להמשיך ולפעול.
4 צפייה בגלריה
חוף נאות קרית חיים
חוף נאות קרית חיים
נגמר הסגר. חוף נאות בקרית חיים
(צילום: נחום סגל)
בעקבות זאת הודיעה עיריית חיפה, היא החליטה להאריך את עונת הרחצה בחודש נוסף, עד ליום שני 16.11.2020. בתוך כך חמש תחנות הצלה ימשיכו לפעול בתקופה זו לטובת ציבור המתרחצים בחופים: בחוף דדו, בחוף זמיר, בחוף הכרמל, בחוף בת גלים ובחוף נאות בקרית חיים.
עוד בחדשות:
4 צפייה בגלריה
חוף קרית ים
חוף קרית ים
תחנות ההצלה אינן פועלות. חוף קרית ים
(צילום: פרטי)
התחנות יפעלו עד לסיום שעון הקיץ יום שבת 24.10.2020 בין השעות 08:00-18:00. מתחילת שעון החורף יום ראשון 25.10.20 ועד ליום שני 16.1120 בין השעות 08:00-16:30.
בקרית ים הוחלט שלא להאריך את עונת הרחצה, ושלושת החופים בתחומה, ימית זבולון ואלמוגים, נסגרו בסוף השבוע. בין הסיבות לכך, היא סיום העסקה של חלק מהמצילים זה מכבר, וכן העובדה שהחוף מהווה מקום להתקהלות שבקריה פחות מעוניינים בה. לפיכך החל מאמש תחנות ההצלה אינן פועלות, והכניסה למים מסוכנת. עם זאת החוף פתוח לטובת שלל סוגי ספורט ימי או לטובת בילוי באוויר הפתוח.
4 צפייה בגלריה
חוף נאות קרית חיים
חוף נאות קרית חיים
מטקות בחוף נאות
(צילום: נחום סגל)
המועצה האזורית מטה אשר, אשר מפעילה מספר חופים אטרקטיביים בצפון, שמושכים קרייתים רבים, בהם בצת, אכזיב ושבי ציון, החליטה לפתוח את החופים לרחצה לעוד שבועיים, החל ממחר ועד ל-31 בחודש.
במועצה הסבירו את ההחלטה בכך שבמהלך הסגר הציבור שמר על ההנחיות ולא הגיע לחופים ולכן יקבל כעת "פיצוי", שבועיים רחצה נוספים.
פורסם לראשונה: 13:35, 18.10.20