מנהל המרכז הרפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג, הגיע לביקור עבודה ועדכונים בלשכת ראש העיר קריית אתא מר יעקב פרץ. השניים דנו בנושאי בריאות תושבי הקריות והצפון בדגש על שיפור ודאגה לתושבי העיר קריית אתא.
ראש העיר שאירח את מנהל ביה"ח בלשכתו סיפר לד"ר גולדברג על הגדילה המתמדת של תושבי העיר ועל אפשרויות הפיתוח הגדולות העומדות בפני העיר.
1 צפייה בגלריה
ראש העיר יעקב פרץ מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ודובר ביה"ח כרמל אלי דדון
ראש העיר יעקב פרץ מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ודובר ביה"ח כרמל אלי דדון
ראש העיר יעקב פרץ, מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ודובר ביה"ח כרמל אלי דדון
(צילום: דוברות עיריית ק.אתא)
קריית אתא הינה הקריה הגדולה ביותר מבין הקריות עם כ-70,000 תושבים כעת, ועם תוכניות גדילה ל כ-220,000 תושבים עד לשנת 2050.
בין השאר דיברו השנים על תוכניות ההקמה הקרובות של ביה"ח הגדול בקרית אתא. מדובר בקריה רפואית ייחודית ומרכזית בישראל אותה מוביל ודוחף ראש העיר פרץ מזה שנים רבות. הקריה הרפואית החדשה מיועדת לכלול תחת קורת גג אחת בי"ח ציבורי, מרכז רפואי גריאטרי ומרכז רפואי שיקומי שיכילו יחד כ-2,200 מיטות אשפוז כשבצמוד אליהם תבנה קריית מדע ופיתוח עם שלוחה אקדמית בה ילמדו מאות סטודנטים לרפואה ומדע.
ראש העיר פרץ אמר כי "ביה"ח כרמל הינו בי"ח חשוב מוביל ומרכזי במטרופולין חיפה ובקריות ומאות ואלפים מתושבי קריית אתא ושאר תושבי הקריות מגיעים אליו לקבלת טיפול רפואי איכותי ומצוין. אני מודה למנהל ביה"ח ד"ר גולדברג על הביקור בקריה ונמשיך לדאוג ולקדם יחד את הבריאות הצפונית בדגש על דאגה לתושבי קריית אתא".
מנהל כרמל ד"ר גולדברג: "אני מודה לראש העיר מר יעקב פרץ על הביקור, בביקור שוחחנו ארוכות על מגוון האפשרויות לשיתופי פעולה בין העיריה לבין בי"ח כרמל והכללית בהקמת בית חולים החדש בקרית אתא. היה מרשים ביותר להכיר את חזונו רב השנים של ראש העיר להקמת פרויקט אסטרטגי המבוסס על מרכז רפואי מוביל שיתרום תרומה אדירה לבריאות האוכלוסייה ולפיתוח האזורי. אני בטוח שנמשיך לשתף פעולה בינינו ושהכללית עם כל עוצמתה וניסיונה תהיה זו שתקים את המרכז הרפואי החדש ותתבסס על ביה"ח כרמל כבסיס למרכז הרפואי החדש".