יום עיון לרגל סיום שנת הלימודים של החוג לרפואת המשפחה בטכניון נערך במכללת גורדון לכ - 150 מומחים, מורים ומתמחים ברפואת משפחה. במהלך היום נערך טקס חלוקת תעודות הצטיינות לרופאי הכללית, המשמשים כמרצים בפקולטה לרפואה בטכניון. רופאי הכללית, שזכו לתעודות ההצטיינות קיבלו את הפרמטרים הגבוהים ביותר בהערכות הסטודנטים כמורים מצטיינים על המחויבות שלהם בהכשרת דור העתיד ברפואה.

תעודות ההצטיינות הוענקו ל – 7 רופאי משפחה בכירים:

ד"ר שרה סיגלט ממרפאת דניה בחיפה
ד"ר אינה מרום ממרפאת קריית שפרינצק בחיפה
ד"ר חגית דסקל, מנהלת מרפאת טבעון
ד"ר אריק שכטר ממרפאת צרופה
ד"ר עמית פורת מנהל מרפאת טירת הכרמל מערב
ד"ר מורן פרידמן ממרפאת הבונים
ד"ר אימאן עואד עיסא ממרפאת טמרה
1 צפייה בגלריה
הענקת תעודות מרצים מצטיינים - רפואת משפחה
הענקת תעודות מרצים מצטיינים - רפואת משפחה
הענקת תעודות מרצים מצטיינים - רפואת משפחה
(צילום: דוברות כללית)
את הטקס הנחו ד"ר ליב שדמי וד"ר עדי מור, שנבחרו כמתמחות מצטיינות, ובין המשתתפים נכחו דיקן הפקולטה לרפואה, פרופ’ אילון אייזנברג, ד"ר מיכאל קאופמן, יו"ר החוג לרפואת משפחה, מר רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, ד"ר מרדכי אלפרין, מנהל המחלקה לרפואת המשפחה בכללית במחוז חיפה וגליל מערבי ורכזות הקורס ללימודי ההמשך ד"ר מרב סודרסקי ועו"ס ד"ר עדי יבזורי אראל.
במסגרת היום נהנו הרופאים מהרצאתו של זוהר גור, פסיכולוג ארגוני, בהמשך צפו בהרצאות TED של רופאים שיצרו שינוי בקהילה וברפואה והשתתפו בסדנאות מנהיגות והעצמה שיצרו מתמחי ומורי המחלקה.
"כרופאים אנחנו מחויבים לדאוג לחנך את דור העתיד של הרפואה בישראל. החינוך וההוראה הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום במרפאות. אנחנו שואפים להצטיינות בהוראה בפרט וברפואה בכלל. אני מודה לכל המרצים שלנו על ההשקעה בחינוך והוראת הסטודנטים" בירך ד"ר אלפרין.
"רפואת המשפחה הינה אבן היסוד של רפואת הקהילה, ההצטיינות של הרופאים שלנו מבטאת את המובילות והשירותים שמטופלינו מקבלים במרפאות הפרוסות ברחבי חיפה וגליל מערבי. אני גאה ברופאים המצטיינים שלנו ומאחל לכולם המשך עשייה פורייה ובריאה" סיכם רונן נודלמן.