הרופאים של כרמל ממשיכים להוביל באקדמיה. שורה נוספת ומכובדת של רופאים בכירים מבית החולים כרמל מקבוצת הכללית התכבדה החודש במינויים אקדמיים מכובדים מטעם הפקולטה לרפואה של הטכניון.
ד"ר בני ברנפלד, מנהל המחלקה האורתופדית התכבד במינוי לדרגת מרצה מחנך קליני בכיר.
ד"ר מיכל שטיינברג, מנהלת שירות ברונכואקטזיות וCF מבוגרים ביחידת הריאות, התכבדה במינוי כמרצה קלינית בכירה. ד"ר מיוריאל קונופניקי רופאה בכירה במיון ילדים התכבדה במינוי לדרגת מרצה מחנך קליני.
ד"ר לנה שגיא-דאין, רופאה בכירה במחלקת נשים ויולדות ובמכון הגנטי, התכבדה במינוי לדרגת מרצה קליני בכיר. ד"ר קרן לביא – נבו, רופאה בכירה במחלקת פגים, התכבדה במינוי לדרגת מרצה מחנך קליני וד"ר מיכל גרשינסקי, מנהלת היחידה המרחבית לסוכרת התכבד,ה במינוי לדרגת מרצה מחנך קליני.
1 צפייה בגלריה
מומחי כרמל והמינויים החדשים באקדמיה. צילום: אלי דדון.
מומחי כרמל והמינויים החדשים באקדמיה. צילום: אלי דדון.
מומחי כרמל והמינויים החדשים באקדמיה. צילום: אלי דדון.
מנהל ביה"ח כרמל, ד"ר אבי גולדברג, ברך את בעלי המינויים החדשים ואמר "החיבור של כרמל לאקדמיה הוא חיבור טבעי המשלב עבודה מחקרית עם צוותים של רופאים בכירים מכרמל המשמשים כמרצים בפקולטה. חינוך ובניית דור העתיד של הסטודנטים לרפואה הוא מאבני היסוד בתפיסה שלנו כבית חולים אקדמי המסונף לטכניון. אני גאה במינויים החדשים של מומחי כרמל באקדמיה ובטוח כי הם יוסיפו נדבך נוסף של איכות ומקצועיות".
ד"ר לנה שגיא דאין, שמונתה למרצה קלינית, בכירה אמרה כי: "אני מאמינה במחקר ככלי הטוב ביותר שמנחה ומוביל את כל הפעילות הרפואית היומיומית שלנו, החל מבדיקות סקר באוכלוסייה כמניעה ראשונית, דרך אבחון אופטימלי של המטופלים וכלה בטיפול הכי טוב והכי מתאים עבורם. בנוסף, תוך כדי ביצוע מחקר ניתן להכיר המון אנשים חדשים שמעוניינים ופעילים באותם התחומים שמעניינים את החוקר, להגיע להרצאות מרתקות ולכנסים כמו עשרות פוסטרים יוצאי בי"ח כרמל הוצגו בכנסים בארץ ובחו"ל, ואף לשנות מדיניות ארצית ובין לאומית. קבלת המינוי מסמלת עבורי נקודת מפנה בקריירה האקדמית שלי ופותחת עבורי דלתות חדשות. בימים אלה אני מנחה מספר מתמחים בביצוע מחקר, פעילה בוועד הארצי למיילדות וגינקולוגיה, וכן מארגנת קורס חדש במסגרת לימודי המשך בפקולטה לרפואה של הטכניון בשם "מחקר במאה 21". קורס זה נועד להקנות לחוקרים מתחילים כלי עזר שימושיים ופשוטים לביצוע מחקר, כולל ליווי צמוד בתכנון, כתיבה והגשת המאמר. אני מאמינה שבכך נוכל לקדם את היכולות של המתמחים בביצוע מחקר רפואי, דבר שבהחלט יתרום לקידום הרפואה".