בטקס חגיגי, במעמד רבה הראשי של קרית אתא, הרב שלמה חיים דסקין והנהלת כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, בראשות אל כהן, נחנך האגף הייעודי לרפואה יועצת שהקימה כללית ממול למרפאת לב הקריה (רח' חנקין 1 - פינת העצמאות, מעל מחסני השוק).
1 צפייה בגלריה
מרפאה יועצת נחנכה בקרית אתא. צילום: דוברות כללית
מרפאה יועצת נחנכה בקרית אתא. צילום: דוברות כללית
מרפאה יועצת נחנכה בקרית אתא. צילום: דוברות כללית
כללית השקיעה יותר מ-10 מיליון שקל בהתאמת שטחו המרווח של המתחם, המשתרע על פני כ-500 מ"ר, למרפאה יועצת מתקדמת וציודה במיכשור רפואי חדיש, כגון שני מכשירי אולטרהסאונד במחלקת נשים, מסכים דגיטליים במחלקת העיניים, מיטה חשמלית להקלה בעת טיפול באוכלוסיה מבוגרת, חדר טיפולים כירורגיים ועוד.
הטקס נוהל על ידי ד"ר אהובית טלמור, מנהלת מינהלת קריות בכללית, שציינה כי חשיבותה של הקמת המרפאה, מעבר לשיפור סביבת השירות, בעיקר בכך שהוכנה תשתית להרחבת שעות ומגוון השירותים וכן התפנות שטח במרפאת לב הקריה הותיקה, אותו מייעדת כללית להקמתו של מרכז גדול לבריאות הילד.
אלי כהן, מנהל כללית במרחב, ציין כי כבר עתה יש במקום שירות מגוון של מחלקות: נשים, א.א. וגרון, עור, עיניים, עיני ילדים, אורטופדיה, נפרולוגיה ונפרולוגית ילדים, כירורגיה עם חדר לביצוע פעולות כירורגיות זעירות, ייעוץ דיאטני והצהיר כי כללית תמשיך לפתח את השירות לרווחת מבוטחיה בקרית אתא ההולכת ומתפתחת.
בתום הארוע התקין הרב דיסקין מזוזה בכניסה למרפאה ונערך טקס גזירת סרט.
את הטקס ליוו בנגינה בסקספון תלמידי קונבטוריון קרית אתא: נווה מגן, ירין בן זריהם, מתן שוורצבורד ורון קרקובסקי, שהופיע גם בקטע סולו, בליווי נגינתה בפסנתר של אנג'לה נז'יבובסקי.