כללית כבר בת למעלה ממאה, אך הופתענו למצוא עד כמה היא מעודכנת בחידושי הטכנולוגיה ומייצרת שרותי אינטרנט מדהימים וידידותיים. החלטנו לסכם אותם בעבורכם, כי מצאנו שרבים מאתנו פשוט לא מודעים להם. במדגם בלתי מייצג שערכנו בקרב קבוצת צעירים "צמודי מסך" הסתבר שאפילו הם אינם מכירים את כלל האפשרויות המקוונות העומדות בפניהם בכללית.
5 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
רופאי און־ליין, שיחה עם מומחי כללית ברפואת משפחה, ילדים ועור
שעת ערב מאוחרת, ואז זה קורה: הבטן כואבת, האוזן מייסרת, החום עולה או שהילד מתעורר עם פריחה מוזרה על היד ומתגרד ללא הרף? המרפאות כבר סגורות, ממש לא מתחשק לכם להיתקע למשך שעות במוקד הרפואי או בחדר מיון, עם המון חולים מדבקים מסביבכם ואינכם יודעים עם מי להתייעץ? לסיטואציה הכל כך מוכרת לכולנו מציעה כיום כללית פתרון מופלא: רופא און־ליין עם מומחים ברפואת משפחה, ילדים ועור, הפועל באתר כללית, באפליקציה או בשיחת טלפון 2700* וללא תשלום, מדי ערב בסופשי השבוע וגם בחגים. היתרון החשוב לשירות המייעץ רואה את התיק הרפואי שלכם והוא יכול גם להנפיק מרשם דיגיטלי, הפניה למיון או המשך טיפול דחוף אחר. בתום הייעוץ נשלח סיכום במייל הן למטופל והן לרופא המשפחה הקבוע.
5 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אפליקציית 40 שבועות – עוברים את ההיריון בלי דאגות
תקופת ההיריון היא תקופה מרגשת, המלווה בלא מעט שאלות ודאגות. ההריוניות של היום מצפות ומורגלות לקבל מידע ושירותים, באופן מיידי בכל מקום שבו הן נמצאות. אז במיוחד להן פותחה בכללית האפליקציה "40 שבועות" שמאפשרת חיבור ישיר לתיק הרפואי האישי של האישה ההרה, כולל צפייה בתוצאות בדיקות מעבדה. רוצות עוד? יאללה: אפשר גם - לזמן תורים לבדיקות וביקורים, להגיש בקשות שירות למרפאה ועוד. באפליקציה תמצאו מידע מקיף על כל שבוע ושבוע בהריון; אפשרות לשלוח שאלות אישיות למומחים של כללית; לצפות בסרטוני וידאו שעוזרים להתכונן לבדיקות החשובות ולגלות מה עובר עליך ועל העובר; להעלות את המסמכים מהרופאים השונים ולרכז אותם במקום אחד; להתייעץ בפורום ולנהל שיחה עם נשים אחרות לחילופי חוויות ועצות; לנהל אלבום תמונות מותאם לפי שבוע הריון ולקבל טיפים יומיים בהתאם לקצב התקדמות ההיריון.האפליקציה זמינה להורדה ללא תשלום באייפון, אייפד, אנדרואיד ובטאבלט.
5 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
האם גם התינוק שלכם גאון של אמא?
אפליקציית התפתחות הילד של כללית מלווה אתכם מהלידה ועד גיל שנתיים. כל הורה מוטרד מהשאלה האם הילד שלי מתפתח כמו שצריך? במקום להישען רק על הניסיון של סבתא או מידע מ"ד"ר גוגל", מציעה כללית פתרון מיטבי: אפליקציה אינטראקטיבית ייחודית שמאפשרת מעקב און־ליין אחר התפתחות ילדכם. יתרונה בכך שהיא פותחה בשיתוף עם מיטב המומחים להתפתחות הילד בכללית ללא הטעיות וללא מידע שגוי.
האפליקציה החדשנית מאפשרת להורים לעקוב בצורה אינטראקטיבית אחר התפתחותו שלהתינוק, תוך איתור מוקדם של בעיות וקשיים בהתפתחות הפעוט באופן חווייתי וידידותי למשתמש. במקרים בהם מתעורר חשש לעיכוב התפתחותי, מתקבלת המלצה לגשת להתייעצות מקצועית.
יש לכם שאלות? ניתן לשלוח אותן און־ליין למומחים של כללית, אחיות טיפת חלב, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק וקלינאי תקשורת. האפליקציה מנחה את ההורים כיצד לבצע מבדקים באופן עצמאי, כדי לקבל הערכה ראשונית בנוגעל קצבה תפתחות הילדו אינדיקציה על הישגיו, בהתאם לגילו. האפליקציה מאפשרת גם קבלת התראה על המועדש בו מומלץ לבצע את המבדק הבא. מה עושים אם הילד כבר הולך, אבל כשמגיעים לטיפת חלב הוא רק זוחל? איזה מזל שהורדתם את האפליקציה!תעדו אתצעדי ההתפתחות שלו והציגו אותם לרופא ולאחות טיפת חלב, שיתרשמו מיכולותיו האמתיות של הילד, בסביבתו הטבעית ויוכלו להסיק מסקנות מבוססות ומלאות על התפתחותו.
משחקים ומתכוננים לטיפול במציאות רבודה
הילד חלה או נזקק לבדיקה? כמה קשה להעסיקו בחדר ההמתנה ולהרגיעו בחשש מפניהבדיקה! בכללית יצרו פתרון חדשני ופורץ דרך: טכנולוגית מציאות רבודה. במרכזי הילד ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי: ארמון חיפה, טירת הכרמל, נהריה, קריות וקריית אתא נפרשו שטיחונים מיוחדים שאוצרים טכנולוגיה חדישה, המשלבת אלמנטים וירטואליים. הילדים וההורים סורקים בסמארטפון את השטיחונים ואז ניתן לשחק ולהצטלם עם חמודי ועם דמותו הווירטואלית של ד"ר גאדג׳ט, אשר מסביר על מכשור רפואי והליכים רפואיים שונים ומוליך את הילדים בין תחנות המשחק וההפעלה השונות שמוקדשות לנושאי בריאות שונים.
5 צפייה בגלריה
האפליקציה של שירותי בריאות כללית
האפליקציה של שירותי בריאות כללית
האפליקציה של שירותי בריאות כללית
מוותרים על הבירוקרטיה
לכללית יתרון של ממש בכך שבכל שכונה מצויה לפחות מרפאה אחת שלה עם שירותי משרד. אלא שאתם ממש לא חייבים ללכת למרפאה בשביל "סידורים" – צריכים להזמין תור? לחדש מרשם קבוע או לבקש הפניה לבדיקה תקופתית? היכנסו לאפליקציית כללית ותעשו את זה מכל מקום בלי להגיע למרפאה. תוכלו גם לבדוק אם התרופה שאתם צריכים נמצאת עכשיו במלאי שלבית המרקחת הקרוב, ואם לא – איפה כן אפשר להשיג אותה. זה לא חלום עתידי - כל השירותים האלה נמצאים ממשמתחתלאצבעותיכם, רק היכנסו לאפליקציה או לאתר ובצעו שפע פעולות. אגב, אם עברתם בדיקת דם בבוקר, תקבלו תוך שעות בודדות את התוצאות בתיק הרפואי, כולל הסבר מפורט ותוכלו לעיין בתיק הרפואי שלכם. יצאתם מהרופא עם אבחנה? מיד ישלח אליכם מידע מפורט והסבר על המחלה ודרכי הטיפול בה.
אלי כהן, מנהל כללית במרחב חיפה וגליל מערבי מציין כי "כללית מובילה במערך השירותים המקוונים שלה. חשיבותם רבה עוד יותר בפריפריה. היא מנגישה שירות ומאפשרת לקבל מענה רפואי איכותי זמין באופן מידי, ללא צורך להרחיק מהבית, בלי צורך לתאם תור ולהמתין." במציאות שבה כל דקה יקרה השירותים הדיגיטליים של כללית מאפשרים לנו להסדיר תהליכים מנהליים ובעיקר לקבל ייעוץ רפואי איכותי במסלול הכי קצר שיש- בקצב האינטרנט." הוא מוסיף.
5 צפייה בגלריה
טייטו - מכשיר חדשני לבדיקות מרחוק. יח"צ
טייטו - מכשיר חדשני לבדיקות מרחוק. יח"צ
טייטו - מכשיר חדשני לבדיקות מרחוק. יח"צ
הצגנו כאן מדגם מכלל השירותים המקוונים שמציעה לכם כללית. האמת, קשה לעמוד בקצב החדשנות שלה, כי בעודנו מקלידים כתבה זו יש לשער שעוד שירות אינטרנטי חדש של כללית עלה לאוויר. מה למשל? הכירו את טייטו – מכשיר חדשני שמאפשר ללקוחות כללית לבצע בדיקה גופנית (בדיקת אוזניים, ריאות, גרון, דופק, חום גוף ועוד) בלי לצאת מהבית. את הבדיקות עושים און־ליין מול הרופא דרך המכשיר החדשני. השירות כרגע בפיילוט ותוך זמן קצר יהיה זמין לכלל מבוטחי כללית.
מה הפלא שכללית זוכה שנה אחר שנה בפרסים כמובילה בחדשנות הטכנולוגית מכוונת השירות שלה? אז כנסו ותיהנו גם אתם. רוצים לדעת עוד? מוזמנים להיכנס לאתר: www.clalit.co.il.