ד"ר ירון זאולן, מומחה באורתופדיה, מונה לאחרונה למנהל היחידה לאורתופדיה במרכז הרפואי זבולון של כללית.
ד"ר זאולן, תושב חיפה, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת באר שבע שבנגב, התמחה באורתופדיה במחלקת אורתופדיה במרכז רפואי כרמל.
בהמשך הקריירה המקצועית שלו, ד"ר זאולן התמחה בתחום החלפות מפרקי ברכיים וירכיים באוניברסיטת סאניברוק בטורונטו, קנדה.
" למדתי רפואה מתוך אמונה ורצון לעזור. העיקרון המלווה אותי ברפואה בכלל ובאורתופדיה בפרט, הוא שילוב של תחומי טיפול שונים כולל מהרפואה המשלימה המהווים חלק בלתי נפרד מהטיפול השמרני ההכרחי לחולים הסובלים מכאב ברכיים וירכיים" שיתף ד"ר זאולן.
1 צפייה בגלריה
ד"ר ירון זאולן, מומחה באורתופדיה
ד"ר ירון זאולן, מומחה באורתופדיה
ד"ר ירון זאולן, מומחה באורתופדיה
(צילום: דוברות כללית)
בתפקידו החדש, ינהל ד"ר זאולן יחידה רפואית מתקדמת המורכבת מצוות מוביל ומיומן כולל תתי התמחויות בתחומי האורתופדיה השונים: גב, ברכיים, ירכיים, כף יד, כף רגל, שירותי גבס, שירותי סיעוד ומשרד.
מרכז רפואי זבולון, מהמרכזים הרפואיים הגדולים והמובילים בארץ, פועל במתכונת ייחודית שמעניקה רפואת בית חולים בקהילה. מרוכזים בו תחת קורת גג אחת, מיטב המומחים בתחומים השונים, מרביתם משלבים פעילות בקהילה עם בתי החולים. מבוצעים בו בדיקות פולשניות וניתוחים שנערכים בדרך כלל בבית חולים, כמו ניתוחי קטרקט, תיקון פזילה, בדיקות קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה ועוד. יש בו מכון אונקולוגי גדול בו ניתנים טיפולים ביולוגיים וכימותרפיים, מרכז גדול לבריאות האישה כולל טיפולי פוריות, מרפאה לבריאות השד, שרותי רנטגן והדמיה, שרותי מעבדה, נפרולוגיה, ראומטולוגיה, סוכרת, גסטרואנטרולוגיה, כירורגיה, המטולוגיה, אלרגיה, תזונה ודיאטה, אורולוגיה, אף אוזן גרון, עור, קרדיולוגיה, אורתופדיה ורפואת ספורט, עיניים, אנדוקרינולוגיה, שרותי סיעוד, שירותי משרד ובית מרקחת. כמו כן, פועל בו מיון קהילתי גדול ומחלקת טראומה שפועלים ברציפות עד הערב וחוסכים, במקרים רבים, הגעה לחדר המיון.
לדברי ד"ר זאולן, המנהל החדש "אני נרגש שנבחרתי לנהל את היחידה. מטופלי הכללית בידיים טובות, ואצלנו יקבלו את השירות הרפואי והמקצועי הטוב ביותר".
"המרכז הרפואי זבולון ממשיך לגדול ואנו ממשיכים לפתח שירותים רפואיים לטובת הצרכים הרפואיים של ציבור המטופלים שלנו. אני מברכת את ד"ר זאולן עם כניסתו לתפקיד בימים אלה ובטוחה שיצעיד את היחידה האורתופדית למצוינות. המטופלים שלנו מקבלים את השירות הרפואי הטוב ביותר תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית" בירכה ד"ר דליה קסנר, מנהלת המרכז הרפואי זבולון.
"אנחנו ממשיכים להרחיב שירותים בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור המטופלים שלנו, ולתת רפואה טובה ואיכותית. אני מברך את ד"ר זאולן עם כניסתו לתפקיד בימים אלה, בהם אנו מרחיבים את שירותי האורתופדיה במרפאה בדגש על רפואת ספורט" סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי.