שירות אישפוזי הבית לתחלואה חריפה כפתרון חלופי לשהייה בבית החולים במצבים כמו כמו דלקת ריאות, דלקת חריפה בשלפוחית השתן, צלולוטיס (דלקת ברקמות העור) ועוד, מוצע מעתה גם למבוטחי כללית בחיפה, הקריות והסביבה, לאחר שהופעל במתכונת ניסיונית ביישובי הגליל המערבי.
1 צפייה בגלריה
אשפוז בית
אשפוז בית
טיפול אינטנסיבי כחלופת אישפוז
(צילום: דוברות הכללית)
קראו גם:
רות ברוך, מנהלת הסיעוד במחוז, מציינת כי האשפוז הביתי מיועד למי שהתפתחה אצלו מחלה אקוטית כמו דלקת ריאות, דלקת שלפוחית השתן, דלקת ברקמות תת עוריות (צלוליטיס), יציאה מאיזון במחלה כרונית כמו סיבוכי אי ספיקת לב ועוד.
בשירות שמציעה כללית, המטופל ממשיך לשהות בבית ומקבל טיפול אינטנסיבי, כחלופת אישפוז. צוות של רופאים ואחיות מחברת 'צבר' עורך ביקורים יומיים בבית החולה, מתקין עירויים, מבצע בדיקות דם, דואג בעת הצורך להעברת החולה והשבתו למכון רנטגן, נותן טיפול אנטיביוטי בעירוי דרך הוריד ומעקבים נוספים לפי הצורך.
הצוות זמין למטופל ומשפחתו בכל שעות היממה ובסופי שבוע. שירות זה הינו בנוסף לשירות המשך טיפול ומעקב והוספיס בית.
רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מציין כי זה נדבך נוסף במכלול שירותים חדשניים שכללית דואגת להציע למטופליה, תוך הנגשה מיטבית וחסכון בצורך להגיע למרפאות או לבתי החולים, כגון שיקום בית, הזמנת תרופות לבית המטופל, טיפול טלפוני ובוידאוצ'ט ועוד- הכל כדי להקל על המטופלים, בדגש על התאמת השירות לאילוצים הנובעים מהקורונה.



צוות של רופאים ואחיות עורך ביקורים יומיים בבית החולה | צילום: דוברות כללית
פורסם לראשונה: 09:16, 21.09.20