היום (ראשון), בשעה שמדינת ישראל נכנסה לסגר השלישי, נפתח מרכז חיסונים מרווח של כללית בקניון שער הצפון, סמוך למתחם איקאה. בטקס נכחו ראש העיר, יעקב פרץ, שסייע ביוזמה, מנהל מחוז חיפה גליל מערבי כללית שירותי בריאות, רונן נודלמן, ומנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום.
4 צפייה בגלריה
מרכז חיסונים באתא
מרכז חיסונים באתא
רונן נודלמן ויעקב פרץ
(צילום: דוד חורש דוברות כללית)
מכללית נמסר כי בקרוב מאוד ייפתחו מוקדים נוספים בעכו, תמרה, נשר ובי"ח כרמל. המוקדים החדשים מצטרפים למוקדים שפועלים כבר בזבולון, לין, מרכז הכרמל, נהריה, כרמיאל, שפרעם, מעלות ויקנעם.
4 צפייה בגלריה
מרכז חיסונים באתא
מרכז חיסונים באתא
מרווח וידידותי. מוקד החיסונים באתא
(צילום: באדיבות הכללית)
המתחם בשער הצפון משתרע על כ-200 מ"ר עם 8 עמדות חיסון שפועלות ברציפות משמונה עד שמונה מדי יום ובשישי עד כניסת השבת.
פרץ הודה לכללית על הירתמותה למבצע החיסונים על ידי הפעלת מספר רב של מוקדים והיענותה המהירה לצורך להוסיף עוד מוקד גדול בקריות. הוא ציין כי כבר התחסן וקרא לתושבי העיר שלו ולציבור בכלל להגיע ולהתחסן כדי למגר את המגיפה מוקדם ככל האפשר.
4 צפייה בגלריה
דותן שלום ויעקב פרץ
דותן שלום ויעקב פרץ
דותן שלום ויעקב פרץ
(צילום: באדיבות שער הצפון)
יעקב פרץ: "עיריית קרית אתא רואה במלחמה בתחלואה את המשימה החשובה ביותר כיום. מרכז החיסונים של הכללית בעיר הוא הגדול והמרווח ביותר בארץ ואנו מקווים כי שיתוף הפעולה שלנו עם קופות החולים ישיג את המטרה שהיא החזרת החיים לשגרה. הירשמו, קבעו תור ובואו להתחסן.
"בינתיים אנו חייבים לשמור ולקיים את הנחיות משרד הבריאות - עטיית מסכה, שמירת מרחק ומניעת התקהלות וכן את הוראות הסגר אשר החל היום״.
רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, הודה לראש העיר על הסיוע וכן למנכ"ל שער הצפון, דותן שלום, שבחר להירתם למשימה לאומית ולהקצות שטח להפעלת מוקד חיסונים לרווחת התושבים.
נודלמן ציין בהערכה רבה את צוותי האחיות והאחים של כללית שהתגייסו למשימה כשהם מבצעים חיסונים בהיקפים יוצאי דופן והגיעו לשיא חיסונים ארצי של 30 אלף בתוך פחות משבוע, המהווים 25% מכלל החיסונים שבוצעו עד כה בכללית.
4 צפייה בגלריה
מרכז חיסונים באתא
מרכז חיסונים באתא
8 עמדות חיסון
(צילום: באדיבות הכללית)
הצוותים עובדים מבוקר עד ערב, כולל סופי שבוע וממשיכים בכך את התגייסותם תמיד ובעיקר בתקופת הקורונה בבצוע בדיקות, ביקורי בית וליווי מרחוק של מאושפזי הקורונה בקהילה ועוד.
"לנו חשוב להגיע עבור מבוטחינו גם לפריפריה וכבר הקמנו מוקדים רבים באזורים המרוחקים. עם הגעת מלאי גדול של חיסונים נפעיל בהדרגה עוד ועוד מוקדים, כשסך הכל עתידה כללית להפעיל כ-70 מוקדים רק במחוז חיפה וגליל מערבי ובדרך זו לסייע למתחסנים לקבל חיסון קרוב למקום מגוריהם".
פורסם לראשונה: 20:13, 27.12.20