אם אמרו לכם שאתם צריכים לעבור ניתוח בברך, בגב או בכלל – לכו תתייעצו עם ד"ר רפאל פרטר. הוא האיש שמונע מדי שנה, ממאות בכירי כלכלה וספורט בישראל לעבר ניתוחים מיותרים ולהתמכר לתרופות. זהו הכירופרקט של כמה מהאישים החשובים בעולם. בקליניקה המפוארת שלו ברמת אביב בנה פרטר את השיטה שהביאה שינוי אמיתי לעולם: חכמת הגוף.
הכדורסלן הבינלאומי של נבחרת ישראל גל מקל, הזמרת העולמית סיה, ראש ממשלתנו בעבר – אריאל שרון ז"ל ואחרים טופלו ופעלו לאור עקרונותיו. ארבעה עשורים של פעילות והמון ניסיון סייעו לפרטר להקים תהליך טיפולי טבעי, מיוחד ומלא שכל. בעשור האחרון זהו תהליך שקנה לעצמו עשרות אלפי חסידים מסביב לעולם. על פי שיטת "מרכז רפאל", אין טעם לחכות לניתוח או שימוש מופרז בתרופות וצריך להתמקד בבריאות בזמן אמת, לסנכרן את הגוף כאשר מופיע כאב. פרטר מוכיח לאורך שנים שלגוף יש יכולת ריפוי טבעית עצומה וצריך לאפשר לו לנצל אותה.

2 צפייה בגלריה
אומן החוליות
אומן החוליות
אומן החוליות
(יח"צ)

"מרכז רפאל" פועל בטורונטו שבקנדה מ-1985, ברמת אביב מ-1993. המרכז מאגד את מיטב מומחי הרפואה המשלימה, כדי להביא מכלול מקצועי ומקיף.
פרטר: "כל בעיית בריאות מתחילה בחוסר תיאום של מערכות הגוף. הגוף בנוי משלוש מערכות: המוח, הכבד והלב ומדליק לנו נורת כאב המסמלת בעיה. הרי כשאין כאב רובנו לא מתקנים הרגלים שגויים כגון: תזונה לקויה, פעילות גופנית ועוד. הגוף מגביל אותנו ומכאיב כדי שנשנה את התנהלותנו ומודיע לנו שיש בכוחו לרפא. מה עושים כדי לפענח את הקלקול? איך נפעיל את היכולת הטבעית כדי להחלים?"
מניסיון אישי, האבחון של ד"ר פרטר מדויק ופנטסטי. פרטר מסתכל, לוחץ, בודק, מודד ומגדיר את כל התקלות. רואים מיד שהאבחון הוא תוצאה של ניסיון עצום, הבנה מקצועית מושלמת. הד"ר מבחין תוך שניות בחוסר האיזונים, הטיית האגן, כתף אחת גבוהה, צוואר בו החוליות צפופות מדי, רגל שקצרה בחצי מילימטר בגלל שהעצב סובל. הכל ברור לו כמו מפת דרכים וכל זה ניתן לתיקון בסט טיפולים בלי תרופות, בלי ניתוחים, ללא זריקות".

2 צפייה בגלריה
ד"ר רפאל פרטר
ד"ר רפאל פרטר
ד"ר רפאל פרטר
(יח"צ)

שיטת רפאל מתייחסת לכבד כמי שקובע את איכות הדם, ללב כאחראי לתנועת הדם, למוח שמפעיל ומסנכרן בין כולם. כאשר הכל מסונכרן, מערכת הדם, השרירים והאיברים יקבלו שירות מקסימלי מהמוח גם בפעילות העצמות. אז, הגוף מייצר תאי גזע בראשתיים למען חידוש רקמות. זהו מתכון לטיפול במחלה או פציעה. חשוב לאבחן את מקור החסימה, הפקק ולבנות תוכנית טיפול שתאפשר לגוף לייצר זרימה מחודשת.
לדברי ד"ר פרטר, בלאי, פציעה או טראומה גופנית שנגרמו בעבר הם סיבות מרכזיות לפציעות. גם ענייני מתח משפיעים לרעה על התפקוד ויכול לגרום לכאבים עזים. הרגלים רעים וחוסר מודעות למצוקת הגוף עלולים לפגוע באיזון המערכת....
הכול מתבטא במצב הפיזי וניתן לאבחון וטיפול בהשלכות. האבחון במרכז "רפאל" מתייחס לדופק, מצב הלשון ומשלב את כל הבדיקות הרלוונטיות על מנת למנוע צורך בשימוש מזיק בתרופות או הדרדרות לניתוח.
פרטר: "אם אתה לא מכוון את ה"ג'י פי אס" שלך נכון, לא תגיע למצב הרצוי. הרפואה הרגילה מצילה חיים במצב חירום, אבל זו לא מערכת בריאות אמיתית, כי אין בה חינוך לבריאות. בריאות נכונה מזהה בבדיקה רגילה את מצב התפקוד של מוח, כבד, וחוליות בעמוד שדרה. אם רופא מתעלם מחוליה שלוחצת על עצב ומקרינה כאב לרגל ומעדיף לשלוח לקוח שכזה לניתוח, זו אינה מערכת בריאות רצויה. עובדה שבמשך שנים רבות לא מוצאים תרופה לסרטן. מדובר בהפרעה פנימית בתקשורת של מערכות הגוף. חוסר התיאום הזה יוצר הפרעה ומערכת החיסון לאט, לאט נגמרת, התאים תוקפים את עצמם. ככה הגוף יוצא מאיזון ומסביר לנו שבתנאים האלה, הוא אינו מסוגל לתפקד. בכל זמן, אחת לתקופה יש להחזיר את התיאום למערכות הגוף, כדי לייצר זרימה בין חוליות חופשיות ולהקפיד על תנועה משוחררת במערכת החשמל הגופנית. החכמה שבראה את הגוף מסוגלת גם לרפא אותו ממחלות ופציעות. כשהגוף מבריא, הכאב שמזהיר אותנו, עשה את תפקידו "ומתפוגג".
לפרטים נוספים לחץ כאן.