משרד הבריאות פירסם היום (ב') כי חולה קורונה שהה בקופת חולים מכבי בקרית מוצקין. מקופת חולים מכבי נמסר כי החולה ביקר במעבדה ובמכון רנטגן. הוא עטה מסיכה בכל משך הביקור והצוות שטיפל בו היה ממוגן. "מכבי קוראת לציבור להימנע ככל הניתן מהגעה למרפאות במידה ואין דחיפות רפואית", נמסר.
1 צפייה בגלריה
קופת החולים מכבי בקרית מוצקין
קופת החולים מכבי בקרית מוצקין
קופת החולים מכבי בקרית מוצקין
(צילום: נחום סגל)
משרד הבריאות ממשיך לעדכן מקומות בהם ביקרו חולי קורונה. היום פורסם כי ב-23.3 בין השעות 10:00-11:00 שהה חולה קורונה בקופת החולים מכבי בשדרות בן גוריון 80 א', קרית מוצקין. עוד נכתב: "כל מי ששהה במקומות שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מעלה מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראות משרד הבריאות ולדווח על כך".
בקופת חולים מבהירים, כי החולה ביקר במעבדה ובמכון הרנטגן וכי הצוות שקיבל אותו היה ממוגן והאיש עטה מסיכה על פניו. ממכבי נמסר: "האדם שאובחן כחולה קורונה ביקר במעבדה לבדיקת דם ובמכון הרנטגן בקרית מוצקין בתאריך 23.3.
"המטופל עטה מסיכה לאורך כל הביקור, הצוות שפגש בו היה ממוגן והוא לא בא במגע עם מטופלים אחרים, כך שלא נדרש בידוד צוות או מטופלים. הסניף עובר ניקוי וחיטוי מדי יום כך שלא היה צורך בחיטוי נוסף עקב הודעת משרד הבריאות. מכבי קוראת לציבור להימנע ככל הניתן מהגעה למרפאות במידה ואין דחיפות רפואית ומדגישה כי ישנן מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם רופאים, אחיות ומטפלים אחרים בדיגיטל ובטלפון".