שלי אלבו ויואב נונברג התחתנו בסוף השבוע שעבר בחוף הים, כפי שחלמו תמיד. אלבו (31) מקרית ים היא רואת חשבון ומנהלת כספים בחברה באזור התעשייה של קרית ביאליק. נונברג, מקרית מוצקין, הוא מהנדס מכונות.
1 צפייה בגלריה
שלי אלבו ויואב נונברג
שלי אלבו ויואב נונברג
שלי אלבו ויואב נונברג
(צילום: אילן קדוש)
בני הזוג הכירו לפני יותר משנה, ולפני מספר חודשים, בעת התפרצות הקורונה, החלו לחפש מקום לערוך את החופה. אלבו מספרת כי הדייט הראשון עם יואב היה בתחילת מאי 2019, בחוף זבולון בקרית ים, בדיוק במקום שבו נערכה החופה שלהם.
"מאז שנפגשנו בחוף, חשבנו שאת החופה שלנו נעשה בחוף הים. אני מודה לעיריית קרית ים ולראש העירייה שאיפשר לנו להגשים את החלום לעשות את החופה שלנו בחוף, מול השקיעה. זו היתה סגירת מעגל מושלמת".
סימונה אלבו, אמא של שלי: "החלום שלה היה תמיד להתחתן על רקע השקיעה בחוף. כשהחלו לחפש אולם, הם הלכו ל'ימה' בחיפה וניסו לסגור שם. חשבנו שעד הקיץ כל עניין הקורונה יפוג. אבל אז ההגבלות חזרו, ולא יכלו לומר מתי נוכל לקיים את האירוע.
"אי אפשר היה להמתין עוד, וראינו שזה לא מתקדם, אז פנינו לראש העירייה, דוד אבן צור. הוא מיד הסכים שנערוך חופה בחוף, וכל צוות העירייה, כולל המנכ"ל, התגייסו לעזור לנו בכל מה שביקשנו. זה ממש לא מובן מאליו".
החופה נערכה בשעת שקיעה, בערב ט"ו בשבט, על הבמה המרכזית בפארק אריק איינשטיין, ליד חוף זבולון. לארגון האירוע שילבו ידיים כמה אנשי מקצוע: גיא מזרחי מחברת 'מסודרים', הצלם אילן קדוש, די.ג'יי גיא פדרמן, הקייטרינג של מיכה פרנק ועוד.
סימונה: "לחופה הגיעו 50 איש, שהקפידו על מרחק. לא היו מקומות ישיבה בכלל, את השמחה חגגנו בבית שלנו. תחילה הזמנו את האנשים בסיכון, המבוגרים, שבאו לברך את בני הזוג. מאוחר יותר הוזמנו הצעירים, שחגגו עם הזוג הצעיר. הכל לפי הכללים. עברנו טלטלה רצינית בחודשים האלו, לא ידענו מה יקרה, והאמת, ירדה לי אבן מהלב - הבת שלי התחתנה כפי שתמיד חלמה".