חלונות מעץ היו בעבר מאוד פופולריים כיוון שהם יפים, הם נותנים מראה כפרי, ובעיקר בגלל שלא הייתה אפשרות אחרת. עץ הוא חומר כבד המצריך תחזוקה תקופתית כמו גם ברזל, והפיתוחים האחרונים בתחום הביאו לשימוש בחומרים איכותיים ועמידים יותר. בשנים האחרונות חלונות אלומיניום תפסו את מרכז הבמה ויש לכך סיבות טובות.
התקנת חלון אלומיניום היא הבחירה הראשונה כמעט בכל בית לאור היתרונות הרבים ואיכות החומר הנפוץ מאוד בטבע, קלות ההתקנה, השרידות לאורך זמן, מגוון הסגנונות והצבעים וכמובן – האטימה האיכותית שנותנת את החיבור המושלם בין הבית לעולם אבל בלי להכניס את העולם הביתה כשרוצים שקט ושלווה.
מה חשוב לדעת לפני התקנת חלונות אלומיניום? לפני שאתם מבצעים התקנת חלונות בבית שלכם, כדאי לדעת מהי האפשרות העדיפה, מה היתרונות של הסוג הנפוץ היום, אילו סוגים של חלונות קיימים, מה טווח המחירים, איך מתקינים אותם ובעיקר מי מתקין, מהי האחריות ולאיזו חברה כדאי לפנות. חלונות אינם צבע לקיר שניתן להחליף לעיתים קרובות כשרוצים מעט לגוון, ולפני הזמנת מתקין חלונות כדאי לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי כדי שתוכלו ליהנות ממוצר איכותי לאורך שנים.
חלונות עם מסגרת אלומיניום, או פרופיל אלומיניום הם הדרך היעילה והטובה לקבל חלון עם סגירה הרמטית, בידוד מקסימלי, אסתטיקה, משקל נמוך, חזק, עם אפשרויות רבות לבחירת הצבעים והצורות.
1 צפייה בגלריה
התקנת חלונות
התקנת חלונות
התקנת חלונות
(צילום: סנטנדראו לוסיאנו. קבלן אלומניום, אלום זוהר.)
כשמדברים על בידוד, לא מדובר רק על מניעת חדירת רעשי החוץ, אלא גם על שמירת הטמפרטורה הרצויה ומניעת חדירת קור וחום, דבר שמביא לחיסכון בעלויות החשמל.
אלומיניום הוא חומר קל משקל שאינו מחליד, הוא גמיש ומאפשר להעניק לו מראה של עץ, ברזל, או כל עיצוב שתבחרו. אוהבים את המראה של חלון בלגי אבל רוצים שיהיה נוח וקל? אלומיניום יכול לתת מראה של כל חומר אחר אבל בלי הצורך לתחזק אותו ועם כל היתרונות של קִדמה.
אם בעבר היה צורך "להילחם" עם סגירת החלון או עם הזזתו על המסילה, בזכות שיטת קליל SYSTEM, שיטת הפיתוח והייצור המתקדמת של קליל, אתם פטורים לחלוטין מעיסוק בזה והפרופילים מחליקים בקלות רבה בתוך המסילה, נפתחים ונסגרים ללא מאמץ.
שיטת קליל סיסטם באה להבטיח שקט נפשי לאורך שנים, ע"י הקפדה על איכות החומרים והתאמת המרכיבים במערכת לסינרגיה מושלמת והיכולת לעבוד בצורה אחידה אחד עם השני.
הרכבת חלון אלומיניום אינה מסובכת לאור קלות החומר ותכונותיו, דבר המשפיע גם על מחיר החלון וגם על עלות ההתקנה. ניתן לבחור בפרופיל בסיסי סטנדרטי לבן, שעלותו נמוכה, ואפשר ליצור כל צבע וסגנון לפי בחירה בהתאמה לעיצוב הבית בעלות גבוהה יותר.
חשוב להתאים את הפרופיל לחלון ולזכוכית, וזאת לאחר מדידה מדויקת של גודל הפתח, מדידה שאיש מקצוע מנוסה יידע לבצע. כך תוכלו לקבל את היתרונות של החומר יחד עם המראה המבוקש.
מתקין חלונות אלומיניום
בחירת קבלן אלומיניום היא חשובה וקריטית בתהליך הבנייה.
אתם משקיעים במרכיב יקר, עם לא מעט משאבים ולכן חשיבות ההתקנה לא פחות חשובה מאיכות מערכת החלונות הנבחרת.
חשוב לא להקל בזה ראש ולמצוא קבלן מקצוע עם ידע, ניסיון הסמכות וכו'.
שימו לב לתקופת האחריות של המתקין מציע שלרוב היא כמה שנים בודדות.
חשוב לדעת - אחריות על הפרופילים בלבד, אינה אחריות על כלל מערכת החלון הכוללות צירים, אביזרים ועוד ולכן יש לבדוק איזה אחריות מקבלים
על מנת למצוא את המתקין הנכון לפרויקט שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת קליל אשר מציעה שירות אשר מתאים את מתקין וקבלן האלומיניום בדיוק על פי הדרישות שלכם והצרכים הספציפיים של הפרויקט שלכם.
קליל ימצאו את איש המקצוע הנכון ביותר עבורכם, ילוו את התהליך במהלך ההתקנה, יבצעו בדיקת איכות ואף יספקו תעודת אחריות משולבת ומקיפה ל7 שנים.
ככה תוכלו ליהנות בראש שקט ממערכת החלונות שלכם לאורך זמן.
רוצים לדעת עוד על התקנת חלונות? פנו לקליל, המומחים לחלונות.

פורסם לראשונה: 13:25, 31.07.22