חקירה פרטית המנוהלת על ידי חוקר פרטי מקצועי, נועדה לצרכי בירור חקר האמת או לצרכי קבלת מידע מאומת במגוון רחב של תחומי חקירה שונים, כאשר בין סוגי החקירות הנפוצות בענף ניתן למצוא: חקירה פרטית על רקע חשדות בדבר בגידה מצד בן/בת הזוג, חקירה פרטית לצורך בדיקת רקע כלכלי/עסקי, חקירה פרטית לצורך איסוף מודיעין עסקי, חקירה פרטית לצרכי איתור נכסים ו/או אנשים, חקירה על רקע רשלנות רפואית, חקירה על רקע עבירה פלילית כגון: מרמה, זיוף, התחזות וכדומה ותחומי חקירה נוספים. כאשר שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי כזה או אחר, קיימת חשיבות רבה להעלאת מספר שאלות מקדימות באמצעותן תוכלו להבטיח לעצמכם הליכי חקירה מקצועיים ותכליתיים.
1 צפייה בגלריה
משרד חקירות ומודיעין עסקי - EMI
משרד חקירות ומודיעין עסקי - EMI
משרד חקירות ומודיעין עסקי - EMI
(צילום: PIXABAY)
האם יש לך רישיון? חוק החוקרים הפרטיים המונהג בישראל מאז שנת 1972 קובע כי: העיסוק בענף החקירות הפרטיות יעשה אך ורק על ידי חוקרים פרטיים המחזיקים ברישיון מקצועי אשר הוענק להם מטעם משרד המשפטים. כפועל יוצא מכך, השאלה המרכזית והבסיסית ביותר אותה חשוב להציג בפני כל אדם המציג את עצמו כ-חוקר פרטי היא האם יש ברשותו רישיון בתוקף לצורך עיסוק בענף החקירות.
כמה שנים אתה עובד כחוקר פרטי? ענף החקירות הפרטיות, בדומה לכל תחום שירות מקצועי אחר, מבוסס על ידע מקצועי הנרכש לאורך זמן, ולכן, אחת מהשאלות המרכזיות אותן מומלץ להפנות לחוקר פרטי שאת שירותיו אתם מתכוונים לשכור חייבת להתמקד בניסיון המקצועי – מעשי העומד לרשותו.
מה הרקע שלך? שאלה נוספת הקשורה לניסיון המקצועי נועדה לצרכי בירור הרקע המקצועי של החוקר הפרטי, כאשר חלק מהחוקרים הפרטיים המובילים בישראל מגיעים ממערכת המודיעין הישראלי ואת הרקע המקצועי שלהם בענף החקירות הם רכשו במסגרת שירותם במערכת הביטחון (מצ"ח, יחב"ל, שב"כ וכדומה). שאלה בנוגע הרקע המקצועי של החוקר הפרטי נועדה גם לצרכי בירור תחום ההתמחות של החוקר בתחום החקירה הרלוונטי לגביכם.
מהן שיטות ודרכי העבודה? חקירות פרטיות מכל סוג ובכל סדר גודל, חייבות להיות מיושמות בהתאם לתקנות המופיעות בחוק החוקרים הפרטיים, כאשר לכל חוקר פרטי שיטות ודרכי עבודה משלו. שיטות אלו מומלץ שישלבו בין פעולות מעקב ובילוש לבין איסוף מודיעין עסקי באמצעים טכנולוגיים ופיזיים כאחד.
מי יטפל בתיק שלי? על פי חוק, שכירת שירותיו של חוקר פרטי יכולה להיעשות אך ורק באמצעות משרד חקירות המפעיל צוות של חוקרים פרטיים, ולכן, כאשר אתם פונים לשירותיה של חברת חקירות כזו או אחרת, חשוב לברר מיהו החוקר הפרטי שיטפל בתיק החקירה שלכם. אצלנו ב-EMI, משרד חקירות פרטיות ומודיעין עסקי מוביל בתחומו, תוכלו להסתייע בשירותיהם של החוקרים הפרטיים המובילים ביותר בישראל בכל אחד מתחומי החקירה הרלוונטיים לכם. EMI חקירות ומודיעין עסקי הידע שלנו הכוח שלך – בקרו באתר - https://www.emipi.co.il/