אבי ויוסי שקדי הם שני אחרים המנהלים את משרד התיווך: "שקד נכסים" מזה 20 שנה בהצלחה. כיום המשרד מונה כ-10 סוכני תיווך מנוסים ומקצועיים לרבות עובדים דוברי השפה הרוסית, האמהרית ועוד. כמו כן, המשרד מכיל מאגר משמעותי מאוד של דירות יד שנייה ודירות חדשות שמתעדכן בכל רגע. היתרון הגדול של המשרד הוא בעצם שהשוכרים אינם משלמים, אלא רק המשכירים
רכישת דירה מהווה את אחת מההחלטות החשובות ביותר בחייכם. ראשית כל, רכישת דירה דורשת השקעה כלכלית משמעותית ושנית, מדובר על החלטה שתלווה אתכם שנים רבות. על כן, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור כל תחום שבו אתם זקוקים לסיוע במסגרת החלטה זאת כגון: אנשי המקצוע בתחום המשכנתאות, עורך דין רלוונטי, שמאי מקרקעין, מתווך דירות, קבלן ועוד.

1 צפייה בגלריה
שקד נכסים
שקד נכסים
שקד נכסים
(יח"צ)

אחד האזורים הפופולאריים ביותר למגורים כיום הוא איזור הקריות. איזור הקריות קרוב מאוד לעיר הגדולה והיוקרתית חיפה ועל כן, כל אדם שמעוניין לחיות חיים טובים ונוחים, יכול לעשות זאת באמצעות רכישת דירה בקריות. כמובן שאם אתם מעוניינים בדירות למכירה בקרית חיים, אין ספק שעליכם לפנות למשרד התיווך שקד נכסים.
משרד התיווך שקד נכסים הוא משרד בבעלותם של האחים שקד. מדובר על המשרד הוותיק ביותר בקריות. לא מעט משרדי תיווך באזור נפתחים ונסגרים מדי יום, אך המשרד של האחים שקד פועל באופן יציב בתחום שירותי התיווך באזור כבר לא מעט שנים. המשרד עוסק מזה כ20 שנים בחום עסקאות של מכירה ושכירות באזור הקריות כולו, לרבות שיווק של פרויקטים חדשים למגורים ופרויקטים מסחריים.
על פי דבריהם של בעלי המשרד, האחים אבי ויוסי שקד, מה שמייחד את המשרד שלהם הוא הניסון והוותק שלהם בתחום. מלבד זאת, כלל הלקוחות של המשרד רואים בהם הוגנים שכן, הם עושים הכל בשקיפות מלאה מול הלקוחות ונעזרים בכלל הפרמטרים האפשריים אשר יכולים לסייע בהערכת השווי של עסקאות או ברכישת דירות יד שנייה. למשרד קיים מאגר לקוחות ותיק ונאמן שלא מהם מהם כבר מהווים דור שני ושלישי של רוכשי דירות.
כמו כן, אבי מוסף כי מבחינת דרך העבודה שלהם הם מלווים את הלקוחות מתחילת התהליך ועד הסוף, כלומר, סיוע מול הבנקים בתחום המשכנתאות, עבודה מול הרשויות שמטרתה היא להקל את התהליך כולו על הלקוח ועוד. המשרד פועל 12 שעות ביום ומעניק מענה איכותי בכל רגע נתון לכל דורש. המשרד מסייע בזירוז תהליכים שונים ואין משרד אמין ויציב יותר בקריות ממשרד זה על פי דברי האחים.
יוסי מוסיף כי לכל עובדי המשרד יש ידע מקצועי רחב היקף בתחום. לא פעם אנשי מקצוע כגון: שמאים, עורכי דין ואפילו קבלנים יוצרים קשר עם המשרד בכדי לאמוד שווי של נכסים או לקבל עצה כלשהי. המשרד מציע 200 נכסים זמינים למכירה בכל רגע נתון וכן, משווק פרויקטים של דירות חדשות ועוד. היתרון המרכזי שלנו כרוך כמובן בכך ששוכר איננו צריך לשלם למשרד, אלא רק משכיר.
סיפורי ההצלחה של המשרד הם רבים. למשרד יש לא מעט סיפורים על לקוחות שמגיעים בזכותו לנכס הקבוע שלהם. בעלי המשרד מספרים כי לאחרונה משפחה אתיופית שהייתה מעוניינת לרכוש דירה, קיבלה מהם ייעוץ אינטנסיבי ושוטף מבחינה בנקאית ומשפטית ורק כך הצליחו בעצם לרכוש דירה. העובדה שהמשרד מעסיק עובדים דוברי אמהרית ורוסית, מקל על עולים חדשים או בני הקהילה האתיופית או הרוסית שאינם דוברים את השפה ומאפשרים להם למצוא דירה.
כיצד השפיעה תקופת הקורונה על המשרד?
אבי מספר שחוץ מהמגבלות של התנועה לא הייתה השפעה מהותית על שירותי המשרד. על אף שכמות המכירות והשכרות הייתה אמנם נמוכה יותר, אך לא משמעותית. בשל תקופת הקורונה מחירי הדירות די תקועים. לא מעט אנשים איבדו את יכולת ההשתכרות שלהם ועל כן, אם בעבר היה רלוונטי עבורם לדבר על משכנתא עם הבנק, כיום כבר פחות רלוונטי לבנק לדבר עם אותם אנשים על משכנתא. ניתן לומר שהבנק כיום פחות שש לדבר על משכנתאות בשל המצב הכלכלי שנוצר בעקבות הקורונה.
כיצד בוחרים מתווך בטרם מתחילים לחפש דירה?
בכדי לבחור מתווך בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד לוודא שהוא מספיק זמן בתחום ויש לו ניסיון בתחום. בסופו של דבר חשוב מאוד לזכור שמדובר על עסקה גדולה מאוד וחשוב שיש מי שילווה אתכם בעסקה כזאת וכן, חשוב שתדעו שניתן לסמוך עליו כי הוא מספיק מקצועי ומנוסה.
אבי מוסיף שאם מוכרים נכס חשוב מאוד שהמתווך ידע כיצד להביא אליכם קהל יעד פוטנציאלי משמעותי עבור רכישת הנכס שלכם. כמו כן, יש חשיבות למספר המתווכים שיש במשרד. במשרד המדובר יש מתווך שאחראי על כל קריה בדגש על חלוקה לאזורים. ככל שיש יותר מתווכים שישווקו את הדירה כך היכולת למכור אותה בזמן קצר תהיה גדולה יותר.
“שקד נכסים”, דרכי התקשרות:
כתובת המשרד: שדרות גושן 57 קריית מוצקין
טלפון 04-6442277 : פקס 04-6442266 :
ניידים: אבי: 054-4356724 יוסי: 052-5844094
לאתר האינטרנט לחצו כאן
לעמוד הפייסבוק לחצו כאן