3 צפייה בגלריה
מסי החדרתי. צילום: פרטי
מסי החדרתי. צילום: פרטי
מסי החדרתי. צילום: פרטי
כל חובבי הכדורגל בארץ, וגם אלה שלא, לא יכלו להתעלם השבוע מפסטיבל ליונל מסי שהגיע למדינתנו עם נבחרת ארגנטינה לקיים משחק ידידות נגד נבחרת אורוגוואי שהסתיים בתיקו 2:2. מסי בישל ואף כבש שער שוויון דרמטי בדקה ה-90, אבל אם יש אכזבה אחת היא שמסי לא פגש את מסי הישראלי, לפחות במראה.
כבר כמה שנים טובות שאנשים לא מפסיקים להגיד לארנולד אבשלומוב החדרתי שהוא "קופי מסי". אבשלומוב בן ה-28 מגבעת אולגה הוא מקעקע מוכר באזור ובעליו של הסטודיו ArTatto שזוכה להצלחה רבה בתחום. בתחילת השבוע כמעט נוצר מפגש פסגה בינו לבין ה"תאום" שלו, כשארנולד הגיע עם חברים לפתח בית המלון בתל אביב, שם שהו שחקני נבחרת ארגנטינה.
"בהתחלה לא שמתי לב לזה, אבל עם השנים, עוד ועוד אנשים ניגשו אליי ואמרו לי שאני דומה למסי, וביקשו צילומים בכל מיני מקומות, וככה זה התגלגל", מסביר אבשלומוב. "אני לא מנסה להיראות כמוהו, או מנסה לחקות אותו, ככה פשוט אני נראה וכבר התרגלתי".
בתחילת השבוע קיווית לפגוש אותו במיוחד, ליד המלון, עם שאר המעריצים?
"זה בכלל לא היה בתכנון, הייתי בדרך חזרה לחדרה אחרי שאכלתי עם חברים במסעדה בתל אביב ואז הם אמרו לי יאללה בוא נקפוץ לשם, אז זרמתי בספונטני. כשהגעתי למקום עם כל התקשורת שחיכתה לנבחרת ולמסי והאוהדים פתאום התחילו גם לצלם אותי, אז לרגע התבלבלו וחשבו שאני זה הוא".
אתם ממש דומים!
"זה לא רק בפנים, אלא גם בגובה ובממדים, ושנינו שמאליים וגם הייתי כדורגלן טוב כששיחקתי בגילאים צעירים. ברור שהייתי רוצה איזה סלפי איתו, אבל לא נורא שזה לא יצא. יום אחד טסתי לטורקיה והלכתי שם בשוק המקומי עם החולצה שלו ואנשים התלהבו ופרגנו".
3 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
ובסוף במקום מסי האמיתי, האוהדים הסתפקו בצילומים איתך.
"לא היה לי נעים, אבל זרמתי. אני לא בקטע של לעשות מזה קריירה או לנסות להתפרנס על חשבונו. יש לי את העסק של הקעקועים והאומנות שלי, אני מקעקע בעיר בתחום הריאליזם ומזה אני מתפרנס, ועשיתי כבר קעקועים לכדורגלנים מוכרים בארץ, כמו שלומי אזולאי, בן אז'ובל, יניב בריק ואחרים".
איזה קעקוע היית עושה למסי?
"לא חשבתי על זה, אבל אני יודע שיש לו כמה קעקועים, וברור שזה היה חלום לעשות לו אחד, אולי יום אחד זה יקרה".
3 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי