תושב מגדל העמק, שקיבל כתרומה ספה לביתו, מצא בה טבעת יקרה. הוא מצדו דאג לאתר את האשה שתרמה לו את הספה ולהשיב לה את האבידה.
לאחר שאב המשפחה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות מחלה קשה, קיבלה משפחה מהעיר ריהוט שנאסף מכמה משפחות וניתן כתרומה.
1 צפייה בגלריה
הטבעת. "יקרה ללבנו" | צילום: אלבום פרטי
הטבעת. "יקרה ללבנו" | צילום: אלבום פרטי
הטבעת. "יקרה ללבנו" | צילום: אלבום פרטי
"קיבלנו סלון מאשה שאמא שלה נפטרה לאחרונה והשאירה בית מרוהט", סיפר אב המשפחה, "התורמת ובני משפחתה החליטו לתרום את הציוד והריהוט שבו למשפחות שונות ואנחנו זכינו בסלון ובעוד כורסה, דרך אשה טובה שארגנה לנו את הכל. כשהגיע הציוד החלטנו אשתי ואני לנקות הכל לפני הכניסה לבית למען ההרגשה הטובה וכי הציוד ישן ועמד הרבה זמן בדירה. כשניקינו את אחת הספות הפכתי אותה כדי לנקות את החלק התחתון וכנראה באותו הזמן נפלה משם הטבעת. כשהפכתי את הספה בחזרה, אשתי ראתה את הטבעת שנראית יקרה מאוד. כמובן שלא חשבנו פעמיים ופעלנו להחזיר אותה".
בני הזוג פנו לאשת הקשר וסיפרו לה על המציאה, וזו פנתה מיד לאשה התורמת שהגיעה לביתם של השניים. כשראתה את הטבעת פרצה בבכי. "זו טבעת של אמי שנפטרה", סיפרה בהתרגשות, "לא הבנו לאן היא נעלמה, חשבנו שאולי מכרה אותה. היא קיבלה אותה מאבי כשאחותי נולדה. אין לאף אחד מושג כמה היא יקרה ללבנו. כנראה היינו צריכים לקבל אותה באותו הזמן".
בני הזוג הודו בחום רב לתורמת על הריהוט, והיא הודתה להם על מציאת הטבעת היקרה ללבה. "אין מקריות, אתה עושה מעשה טוב וזה חוזר לך פי שניים. מזל שלא זרקנו כלום, כנראה ככה זה היה צריך להתגלות", אמרה התורמת.