1 צפייה בגלריה
מתנות, פרחים והודעות ליליות | המחשה: shuuterstock
מתנות, פרחים והודעות ליליות | המחשה: shuuterstock
מתנות, פרחים והודעות ליליות | המחשה: shuuterstock
במשך 20 שנה ניהלו בני זוג מהאיזור חיים שלווים ושקטים, גידלו את שלושת ילדיהם והכל זרם על מי מנוחות. לפני כחודשיים עברה להתגורר בבניין ממול אישה שככל הנראה החליטה כי היא תהיה בת הזוג הבאה של הגבר, ומאז חייהם הפכו לסיוט. בשבוע שעבר הוצא צו הרחקה לאישה.
זוג בשנות ה־40 לחייהם לא הבינו כיצד באמצע החיים הם נאלצים להתמודד עם מחזרת אובססיבית, שמנסה לכבוש את לבו של הגבר. לדבריהם, הם מרגישים מאוימים מהדרך שבה המחזרת פועלת וחוששים שמעשיה יקצינו וכך הם או בני משפחתם ייפגעו.
לדבריהם, לפני מספר חודשים עברה להתגורר בבניין ממול אישה שאותה מעולם לא פגשו ומעולם לא הכירו. כחלק מרצון טוב ומהתנהגות מנומסת בסיסית, הם עצרו לשוחח איתה והגבר אף סייע לה בהעברת חלק מהדברים לדירה החדשה.
מאז, כך הם טוענים, פיתחה האישה רגשות לבביים כלפי הגבר, והיא החלה לחזר אחריו באופן קבוע. בין שלל פעולותיה של האישה היו שרשרת מכתבים שהיא נהגה לכתוב ובהם לפרט כמה היא מאוהבת בגבר, ואת הכמיהה שלה לנהל איתו זוגיות. עוד ציינה האישה כי היא לא מוכנה לוותר על לבו והיא תפעל כדי שהוא יהיה הגבר שלה.
את המכתבים הללו נהגה האישה לחתום בנשיקה כשהיא מצמידה את שפתיה ומשאירה סימן של שפתון. היא נהגה להשאיר אותם על שמשת הרכב המשפחתי מדי יום.
בנוסף, בשלב מסוים החלה האישה לשלוח מתנות ופרחים, לעתים מדי יום, אל ביתם של בני הזוג כשכל אלה מיועדים לגבר כמובן. כל אלה התלוו לשיחות טלפון בשעות הלילה ומאות הודעות ווטסאפ.
לטענת בני הזוג, כאשר הם פנו אל המחזרת ודרשו ממנה להפסיק, היא איימה על אשתו של הגבר וטענה כי היא תדאג שיותר היא לא תפריע לה בדרכה לכבוש את לבו של הגבר.
בעקבות מסכת אירועים זו, פנו בני הזוג לבית המשפט, הוא עבר על החומרים וכאמור, הוציא צו הרחקה לאישה ודרישה שלא ליצור קשר עם בני הזוג או להתקרב אליהם.